اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 آذر 1390 / کد مطلب: 1246 / نظرات: 0

یک رزمنده درمراسم یادواره شهدای چشام عنوان کرد/


شهادت انعام الهی است كه شامل افراد خاص می شود


شهادت انعام الهی است كه شامل افراد خاص می شود  یكی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت یادواره 16 شهید روستای چشام بخش داورزن سبزوارگفت : شهادت انعام الهی است كه شامل افراد خاص خواهد شد. 
  
به گزارش ایرنا ، سردار 'درچه ای'  در این آئین كه اقشار مختلف مردم ،بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا وایثارگران و شماری از مسوولان شهرستان و بخش داورزن حضور داشتند با اشاره به هنر شهادت افزود: این نعمت الهی به خانواده های معظم شهدا هم عطا شده است .

وی ادامه داد: شهدا پیروزمندانه ترین و موفق ترین افراد هستند كه جامعه به خود دیده است .

وی با اشاره به مقام عظیم شهدا در نزد پروردگار بیان كرد : شهادت ویژه كسانی است كه برای تعظیم خداوند تمام هستی و دنیای خود را پشت سر گذاشته اند.

در ادامه این مراسم كه مسئولان شهرستان سبزوار از جمله معاون استاندار و فرماندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه بخش داورزن و دیگر مسوولان حضور داشتند مراسم مداحی و مرثیه خوانی سید و سالار شهیدان برگزار شد .

همچنین در این مراسم تندیس های مقاومت منقوش به تمثال شهدای این روستا به خانواده های شهدا اهداشد كه طی آن مسوولان با در دست داشتن تندیس شهدا به سمت خانواده های معظم شهدا رفته و آن را به این خانواده ها اهدا كردند.

در حاشیه این مراسم سینه زنی هیات های مذهبی روستای چشام انجام شد و شركت كنندگان برای ادای احترام و قرائت فاتحه در گلزار شهدا حضور یافتند.

طی مراسمی نمایشگاه مقاومت و عاشورا در حاشیه محل برگزاری مراسم افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.