اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 تير 1396 / کد مطلب: 12463 / نظرات: 0


کاهش 50 درصدی توزیع و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در خوشاب


کاهش 50 درصدی توزیع و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در خوشاب فرماندار خوشاب گفت: امسال توزیع و دستگیری قاچاق چیان مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش دارد.
 حسن ابارشی امروز 11 تیرماه در نشست خبری اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان این مطلب اظهار کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون 6 کیلو مواد مخدر طی 10 عملیات توسط نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خوشاب کشف و ضبط شد.

فرماندار خوشاب گفت: هشت انجمن معتادان گمنام در شهرها و روستاهای این شهرستان جهت انگیزه‌سازی در افراد آزاده شده از چنگال اعتیاد فعالیت می کند.

ابارشی اظهار کرد: این انجمن شامل  بهبود یافتگانی هستند  است که  با تشکیل اجتماعات در پی حفظ پاکی هستند.

وی افزود: امسال توزیع و دستگیری قاچاق چیان مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش دارد.

ابارشی افزود: با توجه به  کاهش سن ابتلا به اعتیاد بین جوانان و زنان راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان خوشاب ضرورت دارد.

فرماندار خوشاب گفت: در راستای پیشگیری از اعتیاد و اسیب های اجتماعی طی یکسال گذشته 100 جلسه و کارگاه آموزشی توسط دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و  بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: مواد مخدر در بین پنج آسیب جدی کشور است که باید با رویکرد مردمی و هماهنگی همه دستگاهها جهت پیشگیری آن اقدام شود.ایسنا 102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.