اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 18 تير 1396 / کد مطلب: 12466 / نظرات: 0


تخصیص اعتبار به پروژه احداث محور سبزوار ـ خوشاب/ تکمیل پروژه نیازمند 300 میلیارد ریال است


تخصیص اعتبار به پروژه احداث محور سبزوار ـ خوشاب تکمیل پروژه نیازمند 300 میلیارد ریال است مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از محل پیوسته 20 قانون 30 میلیارد ریال اعتبار به پروژه محور سبزوار ـ خوشاب اختصاص می‌یابد تا بخشی از مطالبات پیمانکار این پروژه پرداخت شود.
 محمدرضا اخوان‌عبداللهیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام سبزوار با اشاره به سفر دو معاون وزیر راه و شهرسازی به سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات بهسازی و ساخت محور سبزوار ـ خوشاب از سال 86 شروع‌شده است و به دلیل کمبود منابع مالی در سال‌های 92 و 93 متوقف شد.

وی بابیان اینکه از محل پیوست 20 قانون، 30 میلیارد ریال اعتبار به پروژه محور سبزوار ـ خوشاب اختصاص می‌یابد تا بخشی از مطالبات پیمانکار این پروژه پرداخت شود، افزود: در حال حاضر زیرسازی 12 کیلومتر از این محور 17 کیلومتری انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: طی یک ماه آینده عملیات احداث و بهسازی محور سبزوار ـ خوشاب مجددأ آغاز می‌شود.

اخوان‌عبداللهیان، مدت‌زمان تکمیل این پروژه را نیمه نخست سال 97 دانست و بیان کرد: تکمیل این پروژه نیازمند 300 میلیارد ریال اعتبار است که پرداخت 30 میلیارد ریال مطالبات پیمانکار این پروژه در دستور کار قرار دارد.
فارس 102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.