اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 تير 1396 / کد مطلب: 12492 / نظرات: 0

سرپرست دفتر نظارت وبازرسي انتخابات داورزن


شورای نگهبان باعث قوام جمهوریت و اسلامیت نظام است


شورای نگهبان باعث قوام جمهوریت و اسلامیت نظام است سرپرست دفتر نظارت وبازرسي انتخابات شهرستان داورزن گفت :دفاع محكم ومداوم امام (ره) ومقام معظم رهبري از شوراي محترم نگهبان در راستاي دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
حسين رجبي با اشاره به سالگرد تاسیس شورای نگهبان در 26تیر ماه 1359 به فرمان حضرت امام (قدس سره) اظهار کرد : نهاد مقدس شورای نگهبان یکی از نهادهای مهم وتاثیر گذار در نظام جمهوری اسلامی است.
 وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری (حقيقتا بود و نبود شورای نگهبان به معنی بود و نبود نظام جمهوری اسلامی است)اضافه کرد دفاع محكم ومداوم امام (ره) ومقام معظم رهبري از شوراي محترم نگهبان در راستاي دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان داورزن با تاکید براینکه شورای نگهبان باعث قوام جمهوریت و اسلامیت نظام است ؛ تصریح کرد یکی از وظایف مهم شورای نگهبان تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی با قانون اساسی وا حکام اسلامی است .
وی افزود : علاوه برتایید مصوبات مجلس شورای اسلامی ؛ با توجه به اصل 99 قانون اساسی ،شورای نگهبان نظارت برا انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، ریاست جمهوری ،مجلس شورای اسلامی و مراجعه به آراء عمومی و همه پرسی را برعهده دارد که شیوه نظارت در این نهاد استصوابی بوده و هدف نهایی حفظ آراء و پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام مقدسی است که به عنوان میراثی گرانبها از امام راحل و شهدای گرانقدر به همه ما سپرده شده است.
سرپرست دفتر نظارت وبازرسي انتخابات داورزن خاطرنشان كرد: طی39 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور متوسط سالانه یک انتخابات در کمال صحت وسلامت برگزار شده است. در29ارديبهشت امسال هم انتخابات رياست جمهوري دوازدهم دركمال صحت وسلامت برگزارشدواين نشانه دقت نظر اعضاء شبكه نظارت درشعب اخذراي مي باشد.
رجبي با تاکید براینکه هدف دشمنان نابودی و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است و در راستای رسیدن به این هدف همواره نهادهای مهم و تاثیر گذار در نظام را مورد هجمه قرار د اده اند ؛ اظهار کرد : تخریب شورای نگهبان و اعضای تاثیرگذار آن همواره از ابتدای انقلاب یکی از برنامه های دشمن بوده است
این مقام مسئول تصریح کرد : پروژه فشار بر شورای نگهبان وتخریب فقهای این شورا نزد افکار عمومی یکی از اهدافی است که دردستوركار دشمنان خارجی نظام بوده و در انتخابات اخیر رياست جمهوري نيزپیگیری و اجرا شد .
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان داورزن خاطر نشان کرد: علیرغم همه فشارها وهجمه ها ؛فقها وحقوقدانان شورای نگهبان در برابر خواسته های نامشروع و خلاف قانون مقاومت و ایستادگی کرده اند .
وی به بداخلاقي هاي صورت گرفته در خصوص شخص آیت الله جنتی در رأس این شورا اشاره كردوگفت : طبق رهنمود های امام راحل ومقام معظم رهبری تخریب برخی نهادها و یا شخصیت های نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان نشانه تاثیر گذاری و اهمیت آنان در انقلاب و نظام است که اگر اینگونه نباشد دشمنان هم به آنان کاری ندارند . امادشمنان نظام بدانندكه حضرت آيت اله جنتي به عنوان سرباز ولايت ،با صلابت ، انقلابی ،با قاطعیت و روحیه شهادت طلبي در وسط میدان پای کار بوده و خواهد بود.
آقاي رجبي درپايان سخنان خود ،حضور حداكثري مردم شريف ايران پاي صندوق هاي راي را به عنوان تيري به قلب دشمن قلم داد كردوگفت شمابااين حضور پررنگ خوددرانتخابات رياست جمهوري وشوراي اسلامي شهرو روستا قلب نازنين امام زمان (عج) ونايب برحقش حضرت آيت اله خامنه اي( مدظله العالي) را شادنموديدبرخودلازم مي دانم به عنوان سرباز كوچك ولايت از شما عزيزان به خاطرخلق اين حماسه بزرگ تشكر كنم وهمين جا از دوستان شبكه نظارت ،اعضا هيات اجرايي ونيروهاي امنيتي انتخابات نيز كه باتلاش شبانه روزي خود توانستندانتخاباتي سالم را برگزارنمايندنيز تشكر مي كنم 102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.