اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 تير 1396 / کد مطلب: 12496 / نظرات: 0


انهدام باند قاچاق و خرید و فروش گوشت شکار در سبزوار


انهدام باند قاچاق و خرید و فروش گوشت شکار در سبزوار  رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: باند بزرگ قاچاق و خرید و فروش گوشت شکار آهو به همراه مشروبات الکلی در این شهرستان منهدم شد.
حمید صادقی افزود: در پی دستگیری متخلفان فروش گوشت شکار در مشهد با همکاری یگان حفاظت محیط زیست مشهد و جوین و اقدام اطلاعاتی پلیس باند سه نفره ای که از 2 ماه پیش مبادرت به شکار و فروش گوشت شکار می کردند شناسایی شدند.
وی ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی در بازرسی از منزل یکی از متخلفان واقع در حاشیه شهر سبزوار مقداری گوشت و اجزای سه راس آهو کشف شد. همچنین در این بازرسی مقدار زیادی مشروبات الکلی کشف شد که با توجه به حضور مامورین اطلاعات پلیس مراتب صورتجلسه و 2 فرد متخلف دستگیر شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: تحقیقات برای دستگیری عضو سوم این باند ادامه دارد. این افراد برای ممانعت از شناسایی پس از شکار آهو گوشت آن را در شهرهای تهران و مشهد به فروش می رسانند.
گونه های جانوری همچون قوچ و میش، کل و بز، آهو و روباه، کاراکال و گربه وحشی، شغال، مار شاخدار، مار جعفری، بزمجه و پرندگانی چون بالابان، عقاب طلایی، کبک، باقرقره شکم سیاه و زاغ بور از گونه های شاخص جانوری منطقه پروند و شیراحمد سبزوار محسوب هستند.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.