اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 مرداد 1396 / کد مطلب: 12523 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار در دیدار با مدیر بسیج رسانه غرب استان


یکی از وظایف اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی خط قرمز های ولایت فقیه به مردم است


یکی از وظایف اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی خط قرمز های ولایت فقیه به مردم است امام جمعه سبزواریکی از وظایف اصحاب رسانه را اطلاع‌رسانی خط قرمز های ولایت فقیه به مردم دانست و گفت: موضوع خبرنگاری و آگاهی بخشی به مردم باید در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه ظهر امروز در دیدار با مدیر و جمعی ازاعضای کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی که در محل این کانون برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: شهدایی مانند شهید صارمی، شهید آوینی و شهید خزائی تعهد و وظیفه خود را در نظام جمهوری اسلامی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در دوران ائمه اطهار و امامان (ع) حضور داشتند، افزود: فعالیت خبرنگاران در حفظ و ماندگاری واقعه کربلا نقش مهمی داشته‌اند و خطبه‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به واسطه خبرنگاران به مردم منتقل شده است.

امام جمعه سبزوار ادامه داد: همچنین وقایع قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پیام امام خمینی (ره) از سوی خبرنگاران به مردم منتقل شد.

مقیسه یکی از وظایف اصحاب رسانه را اطلاع‌رسانی خط قرمزهای ولایت فقیه به مردم دانست و گفت: خبرنگاری و آگاهی‌بخشی به مردم باید در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه انجام شود.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه با اتحاد و همدلی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت سبزوار دارند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به لزوم رفع شبهات جوانان در حوزه‌های مختلف، یادآورشد: شبهاتی در ذهن جوانان ما وجود دارد که اصحاب رسانه باید با اگاهی‌بخشی به این موضوعات پاسخ دهند.
همچنین در این نشست محمد مهرنیا مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی گزارشی در خصوص حوزه کاری این کانون مطالبی ارائه کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.