اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مرداد 1396 / کد مطلب: 12528 / نظرات: 0

مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(عج):


گسترش فرهنگ مهدوی آثار جنگ نرم را از بین می برد


گسترش فرهنگ مهدوی آثار جنگ نرم را از بین می برد مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(عج) گفت: گسترش فرهنگ مهدوی سبب تقویت فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه شده و آثار جنگ نرم را از بین می برد.
 حجت‌الاسلام محمدرضا زنگنه روز چهارشنبه در همایش مهدویت در سبزوار افزود: استکبار جهانی از فرهنگ مهدوی که قابلیت حکومت در جامعه را دارد، هراسان است و آن را مخالف منافع خود می داند.
وی ادامه داد: سلسله مباحث مهدویت با هدف کاربردی کردن این بحث ‏در جامعه و تهیه نقشه جامعی برای ‏مهندسی جهت ترویج فرهنگ آن در جامعه برگزار می شود.
حجت‌الاسلام زنگنه با اشاره به اینکه موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(ع) 12 دفتر در داخل کشور و 25 رابط در شهرستانها دارد، افزود: این موسسه در بخش فرامنطقه ای نیز در کشورهای آمریکا، انگلیس، سوئد، عراق، افغانستان و یمن دفتر نمایندگی دارد.
وی ادامه داد: یکی از فعالیت های این موسسه برای تبیین فرهنگ مهدویت، انفاق است که شبانه و بدون ذکر نام موسسه، سبدهای مواد غذایی همراه با دلنوشته های مهدوی بین ‏نیازمندان توزیع می شود.
نماینده حوزه مقاومت بسیج طبپلاب سبزوار نیز گفت: سلسله مباحث مهدویت با هدف تبیین معارف مهدوی و ضرورت آشنایی جوانان با مبانی و معارف اسلامی برگزار می شود.
حجاپت الاسلام مسعود تاج آبادی افزود: همایش مهدویت برای نخستین بار در سبزوار به صورت تخصصی با همکاری حوزه بسیج طلاب و پایگاه مقاومت بسیج طلاب مکتب ام ابیها(س) به مدت10 هفته برگزار می شود.
وی ادامه داد: این همایش ویژه بانوان شهرستان است و 420 نفر در آن شرکت دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.