اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مرداد 1396 / کد مطلب: 12529 / نظرات: 0

نماینده مجلس:


وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم فراجناحی و همسو با دولت هستند


وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم فراجناحی و همسو با دولت هستند  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران معرفی شده برای کابینه دوازدهم فراجناحی و همسو با دولت هستند و بر اساس مطالبات مردم انتخاب شده اند.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: در انتخاب هیات وزیران تلاش شده است کابینه ای با مشی اعتدال که به این گفتمان اعتقاد دارند، شکل بگیرد.
وی اظهار کرد: هر چند جناح ها، گروههای سیاسی، اصناف و بانوان مطالبات خاص خود را دارند اما در انتخاب وزیران مطالبات مردم در نظر گرفته شده است.
عضو حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی افزود: برای کابینه جدید گفتمان اعتدال مورد توجه قرار گرفته و تلاش شده است افراد معتدل و همسو با دولت که مشی اعتدال دارند، معرفی شوند.
وی با بیان اینکه 50 درصد از کابینه با تغییر روبروست، گفت: میانگین سنی این کابینه نسبت به کابینه یازدهم چهار تا پنج سال کمتر شده است.
وی اظهار کرد: تغییرات ایجاد شده نیز در بدنه وزارتخانه مربوطه و معاونین آن سازمان است که این امر می تواند بر کارکرد سازمانی تاثیر بیشتر داشته باشد.
سبحانی فر افزود: هنوز زمان بسیار باقی است و نمایندگان تا روز رای اعتماد به کابینه شناخت بیشتری نسبت به وزیران معرفی شده پیدا می کنند.
وی گفت: اولویت دولت دوازدهم بر اساس سیاست های کلان نظام است که رهبر معظم انقلاب، دولت و مسئولان را متوجه آن کرده است.
این نماینده مجلس اظهار کرد: اقتصاد، معیشت مردم و اشتغال از اولویت های دولت جدید است که این مسائل در حکم تنفیذ ریاست جمهوری نیز تاکید شده است.
وی ادامه داد: تعامل با دنیا تاثیر مثبت بر رشد اقتصادی کشور دارد لذا باید بر آن تاکید کرد هرچند در برابر افراد زورگو باید با اقتدار ایستادگی نمود.
منبع :ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.