اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1396 / کد مطلب: 12549 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


137 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سبزوار برگزار می شود


137 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سبزوار برگزار می شود فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس در سبزوار با محوریت استکبار ستیزی تحکیم بنیان خانواده و اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در نشست هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از ۱۳۷ عنوان برنامه برگزار خواهد شد اظهارداشت: محوریت برنامه های سال جاری در این هفته بر استکبار ستیزی اقتصاد مقاومتی و برنامه های فرهنگی در راستای تحکیم بنیان خانواده است.
وی با اشاره به اینکه بزرگداشت یاد و نام شهدای از ابتدای انقلاب تا کنون وظیفه ای فراموش نشده انی برای مسئولین و مردم است تصریح کرد:  غبار روبی مزار شهدا رژه نیروهای مسلح در روز ابتدایی هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدا برنامه هایی است در این هفته انجام خواهد شد.

سرهنگ پاسدار مظلوم با تاکید بر مقاومت در برابر دشمن در تمام زمینه ها ادامه داد: آنچه در هشت سال جنگ تحمیلی سبب پیروزی ملت ایران شد مقاومتی بود که در برابر دشمن به انجام دادیم و امروز نیز راه عبور از دشمنی ها و پیروزی در مقاومت خلاصه می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ نرم بزرگترین آسیب و خطری است که جوانان نوجوانان ما در معرض خطر آن قرار گرفته اند عنوان کرد: تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در این هفته و در طول سال باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه  خون شهدا سبب تضمین بقای انقلاب می شود ادامه داد: امروز الگوی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بین تمام محور مقاومت همه گیر شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.