اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 شهريور 1396 / کد مطلب: 12585 / نظرات: 0

فرمانده سپاه ناحیه داورزن


برگزاری ۶۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان داورزن


برگزاری ۶۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان داورزن
فرمانده سپاه ناحیه دائورزن از برگزاری 60 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

روح الله پسندیده در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در شهرستان داورزن تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به همزمان بودن آغاز هفته دفاع مقدس و همایش جهانی شیرخوارگان حسینی افزود: جمعه ۳۱ شهریور همزمان با سراسر کشور رژه یگان‌های نمونه بسیج در داورزن و سپس همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در هیئات مذهبی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته اشاره کرد و گفت: بیست نهضت روشنگری در طول هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود و یادواره‌های شهدای والامقام در روستاهای ساروق ،بیزه ، چشام و یادبود شهدای مدافع حرم و گمنام را خواهیم داشت.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را در این ایام یادآور شد و افزود:در ویژه برنامه گردهمایی دانش‌آموزان ، تجلیل از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس ،غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و مسابقات ورزشی ، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس امتداد عاشوراء از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی با اشاره به تقارن این هفته با ایام محرم ابراز داشت: همایش‌های هیئات دانش‌آموزی در روستاهای مزینان و چشام، برنامه‌های نمادین دانش‌آموزان به مناسبت ایام محرم و دفاع مقدس، و برگزاری زنگ مقاومت و یاد یاران در مدرسه سربداران داورزن برگزار می‌شود.
پسندیده ابراز امیدواری کرد: مسئولان در برنامه‌های این هفته حضور حداکثری داشته باشند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.