اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 مهر 1396 / کد مطلب: 12589 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


فعالیت ایرنا ایجاد امید می کند


فعالیت ایرنا ایجاد امید می کند  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با انعکاس دستاوردها و خدمات دولت، امید مردم به انقلاب اسلامی و آینده را افزایش می دهد.
به گزارش ایرنا احمد برادران، چهارشنبه در آیین معرفی مسئول جدید نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار افزود: انتقال دستاوردهای دولت به مردم موجب اثبات کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: امروز دشمن با طرح شبهه در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است تا با ایجاد یاس و ناامیدی، بین جامعه و حاکمیت فاصله ایجاد کند.
برادران گفت: دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سبزوار ظرفیتی مناسب برای توسعه شهرستان در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.
وی افزود: شهرستان سبزوار با داشتن 35 هزار دانشجو، فرودگاه بین المللی، دسترسی به راه آهن، صنعت و معدن و صنایع تبدیلی و کشاورزی و واقع شدن در مدخل ورودی استان خراسان رضوی زیرساخت های مناسبی برای توسعه دارد.
مدیرکل اخبار استانها در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این نشست با اشاره به نقش موثر ایرنا در عرصه بین المللی گفت: کشورهای جهان مواضع نظام جمهوری اسلامی در باره موضوعات مختلف را از طریق اخبار ایرنا پیگیری می کنند.
علی حیدری افزود: ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور با انتشار اخبار صحیح در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و منافع ملی، ایجاد امید و نشاط گام برمی دارد.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید از رسانه گریزی بپرهیزند، اظهار کرد: مجموعه مدیران و مسئولان کشور باید با ارائه اطلاعات و عملکرد خود به رسانه ها مانع لطمه به نظام شوند.
حیدری با اشاره به اینکه امروز مردم اخبار و اطلاعات را از طریق سایتها و کانالهای مختلف دریافت می کنند، گفت: ایرنا تلاش دارد با انتشار اخبار صحیح و به موقع، اطلاعات درست را در اختیار مخاطبان قرار دهد.
وی افزود: ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور از سال 1313 تاکنون فعالیت مستمر داشته و دارای غنی ترین آرشیو عکس و خبر در خاورمیانه است.
نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار، شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی را نیز زیر پوشش خبری خود دارد.
در این مراسم با حضور شاهین فرشاد، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان رضوی، حسین عباسی به عنوان مسئول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان سبزوار معرفی و از خدمات حسین آزادمنجیری، مسئول قبلی این نمایندگی تقدیر شد.
در این مراسم همچنین از خدمات چندساله محمد مهرنیا، مسئول پیشین دفتر ایرنا در سبزوار که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی به عمل آمد.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.