اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 15 آذر 1390 / کد مطلب: 1259 / نظرات: 0

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار:


درخواست اعزام مبلغ از سوی روستائیان امسال 20 درصد افزایش یافت


درخواست اعزام مبلغ از سوی روستائیان امسال 20 درصد افزایش یافت  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از افزایش حدود 20 درصدی درخواست های مبنی بر اعزام مبلغ از سوی روستائیان این شهرستان طی امسال خبر داد.
  
 
حجت الاسلام و المسلمین 'محمد علی فاطمیان' به ایرنا گفت : حدود 200 مبلغ دینی امسال به مناسبت ایام محرم به شهر و روستاهای شهرستان های سبزوار و خوشاب اعزام شدند.

وی افزود : امسال 100 درصد روستاهای متقاضی این دو شهرستان تحت پوشش اعزام مبلغ قرار گرفتند.

حجت الاسلام فاطمیان با بیان اینكه برخی روستاهای عشایری و كم جمعیت بخش روداب سبزوار امسال برای نخستین بار متقاضی اعزام مبلغ شدند گفت : برخی از این روستاها در سال گذشته تحت پوشش اعزام مبلغ قرار گرفته و زمینه سازی لازم در آنها انجام شده است.

وی افزود : روحانیون اعزامی تا عصر روز یازدهم محرم در این مناطق حضور دارند و برگزاری جلسات سخنرانی با موضوعات تشریح فلسفه قیام عاشورا و تطبیق آن با شرایط روز جامعه ، طرح مباحثی با موضوعات اخلاقی، مقابله با جنگ نرم، مسائل روز جامعه و مرتبط با روستاها و مانند آن از برنامه های روحانیون اعزامی است.

وی تعداد روستاهای بالای 20 خانوار را 228 روستا و زیر 20 خانوار را حدود 46 روستا ذكر كرد و گفت : برخی از روستاها دارای ملاهای بومی هستند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.