اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 مهر 1396 / کد مطلب: 12593 / نظرات: 0


اعتراض مردم سبزوار نسبت به اظهارات ضدایرانی ترامپ


اعتراض مردم سبزوار نسبت به اظهارات ضدایرانی ترامپ  تشکیل زنجیره انسانی و تجمع اعتراضی مردم سبزوار به یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا و دفاع از خلیج همیشگی فارس روز یکشنبه در میدان خلیج فارس این شهر برگزار شد.
 فرمانده ناحیه سپاه سبزوار در این مراسم گفت: سخنان سخیف ترامپ ناشی از اقتدار و پیشرفت های روزافزون جمهوری اسلامی و تاثیرگذاری بر تحولات منطقه و جهان اسلام است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم با اشاره به اظهارات ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اظهارات دخالت آشکار در مسائل داخلی کشور و مغایر با قوانین بین المللی است.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران و مدافعان حرم همه توطئه های استکبار در منطقه خاورمیانه را نقش بر آب کردند، گفت: سپاه پاسداران احتیاجی به رابطه با آمریکا ندارد.
فرمانده سپاه سبزوار افزود: یکی از اهداف تهدیدات توخالی امریکا، ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم است در حالی که این یاوه گویی ها وحدت و همدلی مسئولان و مردم را بیش از گذشته مستحکم می کند.
سرهنگ پاسدار مظلوم ادامه داد: مردم و مسئولان در دفاع از منافع ملی و آرمانها انقلاب اسلامی هیچ اختلافی ندارند و تلاش استکبار در تضعیف وحدت ملی بی نتیجه است.
امام جمعه سبزوار نیز گفت: توطئه استکبار در منطقه خاورمیانه مقابله با جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی بود که با رشادت مدافعان حرم و رزمندگان اسلام به شکست انجامید.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: خشم و عصبانیت رئیس جمهوری امریکا ناشی از شکست سیاست های آنها در خاورمیانه و نفوذ نرم انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: دستگیری تفنگداران آمریکایی در آبهای نیلگون خلیج فارس توسط سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، اقتدار و عزت ایران را آشکار و سبب حقارت دولت امریکا در بین کشورهای جهان شد.
در این تجمع اعتراضی نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم سبزوار با تشکیل زنجیره انسانی پیرامون میدان خلیج فارس، سخنان رئیس جمهوری امریکا را محکوم کردند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.