اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 دي 1396 / کد مطلب: 12613 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


مردم خیلی زود به نقشه پلید دشمن پی بردند


مردم خیلی زود به نقشه پلید دشمن پی بردند  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: مردم با بصیرت ایران خیلی زود به نقشه پلید دشمن پی بردند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در دیدار با اصحاب رسانه در سبزوار افزود: عاملان شکل گیری تجمعات اعتراضی با شعار نه به گرانی در صدد ایجاد آشوب و ناامنی و تضعیف وحدت ملی بودند. برخی کانالهای معاند با یک فراخوان سبب این وضعیت در برخی شهرهای کشور شدند.
وی به سرمایه گذاری دشمن در حوزه رسانه اشاره و بیان کرد: استکبار با همدستی صهیونیسم و خاندان سعودی با ایجاد امپراطوری رسانه ای در سطح دنیا تلاش دارند ناکامی خود را در عرصه نظامی با کمک رسانه برطرف کنند. تجمعات غیرقانونی در برخی شهرها آنطور که رسانه های غربی به آن دامن می زنند نیست.
فرمانده سپاه سبزوار ادامه داد: جمعیت اندکی از شورشگران تلاش دارند با بزرگنمایی تجمعات در فضای مجازی و انتشار صحنه های مختلف که بیشتر آرشیوی از وقایع گذشته است مردم را نسبت به انقلاب ناامید کنند. در روزهای آینده مردم برای اعلام حمایت از نظام و برائت آشوبگران به صحنه می آیند و با حربه نه به گرانی دستمایه اغتشاشگران نمی شوند.
وی گفت: البته برخی از مردم نیز که مشکل اقتصادی و گرانی آنها را آزار می دهد نباید تحت تاثیر این شعارها قرار بگیرند بلکه در چارچوب قانون مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند. اعتراضات تلنگری است که مسئولان با کنار گذاشتن سیاسی کاری حول محور ولایت و در صف واحد برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.