اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 دي 1396 / کد مطلب: 12615 / نظرات: 0


خروش حماسی مردم سبزوار در محکومیت ناآرامی


خروش حماسی مردم سبزوار در محکومیت ناآرامی  راهپیمایی اقشار مختلف شهروندان سبزواری در محکومیت ناآرامی و آشوبگریی روز پنجشنبه محل چهار راه شهدا تا میدان کارگر این شهر برگزار شد.
امام جمعه سبزوار در این مراسم گفت: تجمعهای غیرقانونی در برخی شهرها توطئه دشمن برای مخدوش کردن امنیت کشور بود.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه به شکست سیاستهای دشمن در منطقه اشاره و بیان کرد: دشمن با ایجاد آشوبهای خیابانی در برخی شهرها تلاش کرد موقعیت برتر جمهوری اسلامی ایران را در عرصه منطقه ای و بین المللی تضعیف کند.
وی افزود: عده ای آشوبگر خودفروخته و ضد انقلاب با پولها و تسلیحات دشمن در شهرها به راه افتاده برای مدت کمی فضا را ملتهب کردند که این توطئه با حضور مردم ولایی و همیشه در صحنه در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه خنثی شد.
امام جمعه سبزوار ادامه داد: راه اندازی داعش و مسئله تجریه کردستان عراق با رهبری ولایت فقیه، مرجعیت شیعه و نیروهای بسیج کشورهای اسلامی خنثی شد. امروز هیچ موضوعی در منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود.
وی همچنین گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه رفع مشکلات کشور است و طرح اقتصاد مذاکراتی از سوی برخی راه به جایی نمی برد. دولت، نمایندگان مجلس و مدیران با جلوگیری از واردات بی رویه و تقویت تولید داخلی مبانی اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند .
او افزود: نمایندگان مجلس در لایحه بودجه سال 1397 از افزایش حقوقهای خود، حاملهای انرژی، واردات بی رویه و سود بانکی جلوگیری کنند.
امام جمعه سبزوار به خدمات مثبت دولت نیز اشاره و بیان کرد: مسئولان با رفتن بین مردم علاوه بر بیان فعالیتها و خدمات دولت از نزدیک با شنیدن مشکلات در پی رفع آن برآیند.
راهپیمایی شهروندان سبزواری با مشارکت فرماندار، روحانیون، مسئولان شهری، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و اقشار مختلف مردم برگزار شد. ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.