اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 دي 1396 / کد مطلب: 12648 / نظرات: 0


نشست امام جمعه ، فرماندار و مسئولان با ساکنان خیابان شهدا


نشست امام جمعه  فرماندار و مسئولان با ساکنان خیابان شهدا  فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به دست آشکار دشمن در آشوب های روزهای گذشته گفت: نقشه دشمن در این حوادث القای ناکارآمدی نظام و ایجاد فاصله بین نسل جوان با ارزشها و آرمانهای انقلاب بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزواراحمد برادران در دیدار مردمی با مردم سبزوار در مسجد آیت الله سیادتی افزود: دشمن با حربه مشکلات اقتصادی تلاش داشت جوانان را به صحنه بیاورد و خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نماید.
وی اظهار کرد: مردم با بصیرت کشور متوجه خط دشمن شدند و پای خود را از میدانی که سبب خوشحالی دشمن می شد بیرون کشیدند.
فرماندار سبزوار با بیان اینکه سناریوی اخیر دشمن بار دیگر بر انسجام ملی کشور افزود: گفت: پیام راهپیمایی پرشور مردم در سراسر کشور وحدت مردم جهت حفظ دستاوردهای و ارزشهای انقلاب را نشان داد.
برادران با اشاره به اینکه مردم ولینعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند، رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم را اولویت کاری مدیران و مسئولان کشور دانست.
امام جمعه سبزوار نیز گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام کارآمد است و همه توطئه های دشمن علیه انقلاب به سبب استقلال و عزت نظام است.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: قبل انقلاب اسلامی، استعمارگران استقلال کشور را از بین بردند و شاهان نوکر اجانب بوده و هیچ اختیاری از خود نداشتند.
وی مقایسه جمهوری اسلامی با دوره پهلوی را ظلم فاحشی دانست و اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون با شگردهای مختلف تلاش داشته برای اداره امور کشور تصمیم بگیرد.
امام جمعه سبزوار با اشاره به نظام مردم سالاری دینی گفت: در نظام جمهوری اسلامی رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهردار و مدیران منتخب مردم و از خود مردم هستند.
وی با تاکید برتداوم دیدارهای مردمی مسئولان شهر سبزوار گفت: دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان سبب می شود مسئولان مشکلات مردم را از نزدیک لمس و برای رفع آن تلاش کنند.
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.