اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 بهمن 1396 / کد مطلب: 12695 / نظرات: 0

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی:


تاکنون 770 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است


تاکنون 770 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از 770 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است.
به گزارش سازمان بسیج خراسان رضوی،  عباس محمدیان با بیان مطلب فوق افزود: جشنواره رسانه ای ابوذر به عنوان اولین جشنواره سراسری رسانه ای که به شکل بومی در استانهای کشور نیز برگزار می شود، از سال 49 شکل گرفت و عرصه رقابت اهالی رسانه سراسر کشور را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی که دومین قطب رسانه ای کشور به شمار می رود با دارا بودن بیش از دو هزار فعال رسانه ای و رسانه های متعدد در حوزه های گوناگون، خلأ نبود جشنوارهای در طراز ملی با رقابت اهالی رسانههای بومی را حس میکرد که با نگاه به این ظرفیت، شناسایی توانمندیهای خبرنگاران و ایجاد رقابتی سالم و هدفمند در عرصه های رسانه، بسیج رسانه خراسان رضوی اقدام به برگزاری «دومین جشنواره رسانهای ابوذر خراسان رضوی» نمود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این جشنواره برای نخستین بار با همراهی همه رسانه های استان با سلایق مختلف اعم از مکتوب، رسانه های برخط و رسانه های شبکه های اجتماعی شکل گرفت به طوری که اعضای شورای سیاستگذاری از بین مدیران رسانههای استانی انتخاب شدند که در این مسیر، چهار جلسه شورای سیاستگذاری تشکیل شد.

محمدیان افزود: ماحصل برگزاری این نشستها، تدوین شاکله کلی اجرای جشنواره، غنای موضوعی و محتوایی فراخوان جشنواره بود که نمود آن در آثار دریافت شده به خوبی مشهود است.

وی گفت: فراخوان این جشنواره 52 آذرماه در سه محور کلی «انقلاب اسلامی»، «شهر و شهروندی» و «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی» و زیر موضوعات مختلف منتشر شد که پایان بهمن ماه، آخرین مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون بیش از 770 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده شامل قالب های مختلف خبر، گزارش، یادداشت، عکس، اینفوگرافیک، اخبار صوتی و ... است که پیش بینی می‌شود با استقبال اهالی رسانه استان، آثار دریافتی از مرز هزار اثر عبور کند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.