اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 2 اسفند 1396 / کد مطلب: 12718 / نظرات: 0


ساخت پارک قرآنی در سبزوار


 مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مدینة‌العلم سبزوار گفت: با موافقت و حمایت امام جمعه و برخی از مسئولان این شهرستان پیگیر ساخت پارک قرآنی در سبزوار هستیم.

مرتضی کریمی‌فر، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مدینة‌العلم سبزوار  اظهار کرد: با موافقت و حمایت امام جمعه سبزوار و جمعی از مسئولان این شهرستان، پیگیر ساخت پارک قرآنی در دیار سربداران هستیم.
کریمی با اشاره به اینکه این مجموعه قرآنی دارای ۱۱ بخش از جمله کلاس‌های تخصصی آموزش قرآن، شهر بازی قرآنی، فروشگاه محصولات قرآنی، رسانه‌های دیجیتال قرآنی و بازی‌های قرآنی، نمایشگاه دائمی قصص قرآنی با اجرای زنده و مکانی تفریحی برای خانواده‌ها در کنار فرزندانشان با رویکرد قرآنی و اسلامی است.
وی با تأکید بر اینکه در این مجموعه به صورت مستقیم ۵۰ نفر و غیرمستقیم بیش از ۱۰ نفر مشغول کار خواهند شد، افزود: در این طرح قرآنی، شش هزار و ۵۰۰ متر فضا در نظر گرفته شده که هزار و ۷۰۰ متر از آن را ساختمان تشکیل خواهد داد.
کریمی‌فر اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که در این شهرستان برای برخی از فعالان قرآنی وجود دارد، با ساخت این مجموعه قرآنی و فرهنگی بسیاری از این فعالان دور هم در یک مجموعه جمع شده و با هم‌افزایی که در کار خواهند داشت، نتیجه بسیار مطلوبی حاصل خواهد شد.

وی با ابراز اینکه شهرستان سبزوار در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار گرفته و هر ساله میلیون‌ها زائر از این شهرستان عبور می‌کنند، تصریح کرد: رویکرد اصلی ما در این مجموعه قرآنی، آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی با رویکرد اجرای سبک زندگی قرآنی و بهره‌مندی زائران از این فضای قرآنی در ایام نوروز و تابستان است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مدینة‌العلم سبزوار در پایان گفت: در فاز دوم این مجموعه قرآنی، احداث کتابخانه عمومی دیجیتال با موضوعات قرآنی، مرکز پژوهش‌های قرآنی و ساخت اقامتگاه ویژه قرآنیان کشور در دستور کار قرار دارد.

ایکنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.