اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1396 / کد مطلب: 12723 / نظرات: 0

معاون استاندار:


90 درصد تعهد اشتغال سالجاری خراسان رضوی محقق شد


90 درصد تعهد اشتغال سالجاری خراسان رضوی محقق شد  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: تعهد ایجاد فرصت های شغلی در این استان طی سالجاری 160 هزار شغل بود که تاکنون بیش از 90 درصد آن محقق شده است.
سیدجواد حسینی در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: از تابستان سال گذشته تا تابستان سالجاری نیز 185 هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: حجم سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی طی سه سال گذشته چهار برابر شده و همچنین در 10 ماه اخیر صادرات این استان به سایر کشورها 13 درصد افزایش یافته است.
وی گفت: با افزایش سرمایه گذاری خارجی و صادرات، برای نخستین بار نرخ بیکاری در این استان تک رقمی شد و از 10،1درصد به کمتر از 10 درصد رسید.
حسینی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 21 طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش 572 میلیون دلار در خراسان رضوی به تصویب رسیده است.
وی اظهار کرد: بیشترین حجم سرمایه گذاری خارجی انجام شده به ترتیب در بخش های صنعت، انرژی و حوزه های گردشگری، کشاورزی و خدمات صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه تراز تجاری یکی از شاخص های توسعه اقتصادی محسوب می شود، گفت: هم اکنون تراز تجاری خراسان رضوی مثبت شده که رونق فضای کسب و کار را به همراه داشته است.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.