اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 6 اسفند 1396 / کد مطلب: 12735 / نظرات: 0


تقدیر فرماندار سبزوار از اقدام وزیر برای حذف آزمونهای دوره ابتدایی


فرماندار  ویژه و رئیس شورای اموزش و پرورش سبزوار مراتب تقدیر خود را از وزیر آموزش وپرورش نسبت به  حذف آرمونهای دوره ابتدایی اعلام کرد.

احمد برادران در جمع اعضای شورای اموزش و پرورش سبزوار با بیان این مطلب گفت: به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش مراتب تقدیر خود را از وزیر جهت حذف آزمونهای مدارس تیزهوشان  اعلام می کنم .

این مسوول  خاطر نشان کرد: قطعا حذف این آزمونها باعث خواهد شد تا دانش اموزان بتوانند فرصت کودکی بیشتری را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به انعقاد قرار داد  بیمه طلایی تنها با درمانگاه فرهنگیان خاطر نشان کرد: این قرار داد  خارج از عرف بوده و باید جهت جلوگیری از مفسده با چندین درمانگاه قرار داد بسته شود .

فرماندار سبزوار  در ادامه با اشاره به مصوبه جدید مجلس برای تغییر کاربری و  نحوه وصول پول بابت فروش اظهار داشت  برخی مدارس سبزوار که از حیز انتفاع نیز  ( مرتبه بهره وری) خارج شده  می تواند با مصوبه جدید مجلس به فروش برسد

  مدیر آموزش وپرورش سبزوار در  نیز در این جلسه گفت: یکی از مهمترین اقدامات در ماه گذشته پانزده جلسه کاری طی دو روز با وزیر ،معاونین آموزش و پرورش و جمعی از خیرین  در تهران بوده است .

حسن محرابی با اشاره به دستاوردهای این سفر ادامه داد: خوشبختانه در بخش خیرین  همراهی های خوبی را از سوی آنان برای احداث مراکز اموزشی جدید فراهم شد.

این مسوول ادامه داد:  در سفر به  تهران  خوشبختانه  نرم افزار توصیفی طراحی شده توسط معاونت ابتدایی این مدیریت  و همچنین  جشنواره کشوری اوسنه  مورد توجه قرار گرفت .

وی در ادامه  حذف آزمون ها در مقطع ابتدایی  را باعث خرسندی و رضایتمندی خانواده ها  عنوان کرد و در ادامه افزود: آماده مهارت آموزی لازم به دانش آموزان  ابتدایی با طرح های جدید هستیم .

وی خاطر نشان کرد: طرح شهاب یا استعدادیابی دانش آموزان مستعد در آموزش و پرورش بجای آزمون ها در آموزش و پرورش اجرا می شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار  در ادامه گفت: پانزده نفر از سبزوار که  در  صندوق ذخیره فرهنگیان شرکت کرده بودند نتوانستند جزو منتخبین رای لازم را داشته باشند.

این مسوول  مصوبه جدید مجلس در خصوص نحوه استحصال املاک اظهار داشت : در خصوص مصوبه جدید فروش  املاک در مجلس ،  دریافتی حاصل از فروش املاک در اختیار آموزش و پرورش به حساب آموزش و پرورش هر شهرستان  واریز خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.