اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1396 / کد مطلب: 12754 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مبارزه علیه فساد باید با جدییت بیشتری صورت گیرد


مبارزه علیه فساد باید با جدییت بیشتری صورت گیرد امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه مبارزه با فساد اداری و اقتصادی یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی و مطالبات مردم است، گفت: مبارزه علیه فساد

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: هم اینک طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس شورای در حال بررسی است که در صورت تصویب، بستر مناسبی برای مبارزه با فساد و تحقق عدالت اجتماعی فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی فرا جناحی و ویژه یک دولت نیست و در آن به اموال و دارایی مسئولان نظام جمهوری اسلامی رسیدگی می شود.

امام جمعه سبزوار با اشاره به آسیب شناسی انقلاب اسلامی گفت: غلبه روحیه اشرافی گری، دلسپردن به طبقه مرفه و جاه طلب، تکیه بر قدرتهای خارجی به جای توجه به مردم با آرمانها انقلاب سازگاری ندارد و به نظام جمهوری اسلامی آسیب وارد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی گفت: امنیت، استقلال سیاسی، دفاعی ونظامی، پشرفت های علمی و صنعتی برخی از این دستاوردها است.

وی ادامه داد: امروز مردم با حضور در انتخابات علاوه بر انتخاب آگاهانه مسئولان کشور دست استعمارگران را از دخالت در امور کشور کوتاه کردند و همچنین به برکت تجربه دروان دفاع مقدس بلحاظ پیشرفت نظامی، قدرت موشکی و دفاعی در ردیف کشورهای برتر جهان قرار داریم.

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه با اشاره به حوزه فرهنگی و استقلال فرهنگی گفت: برخی نهادهای فرهنگی از توان لازم و یا اراده کافی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن برخوردار نیستند و در این باره موضع گیری آشکاری ندارند.

وی افزود: رفع برخی مشکلات فرهنگی با اجرای فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری میسر می شود چنانکه در بخش هایی که لازم است امور فرهنگی به مردم و جوانان انقلابی سپرده شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.