اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 اسفند 1396 / کد مطلب: 12767 / نظرات: 0

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):


حمایت از سوریه دفاع از تفکر نهضت مقاومت اسلامی است


حمایت از سوریه دفاع از تفکر نهضت مقاومت اسلامی است  جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دشمن در نفوذ فرهنگی از زنان بیشترین بهره را در رسیدن به اهداف خود می برند و دلدادگان فرهنگ غرب در پی رواج بی حجابی در جامعه اسلامی هستند.

سردار مجتبی غفورپور روز سه شنبه در یادواره شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا در سبزوار افزود: برخی متاثر از فرهنگ غربی به مناسبت 17 اسفند روز جهانی زن در پی رواج بدحجابی در کشور هستند. بصیرت مردم و جوانان انقلابی که مرهون خون شهداست اجازه نمی دهد دشمن به اهداف شوم خود در گسترش بی حجابی و بی بند و باری در جامعه اسلامی برسد.

وی ادامه داد: دشمن در عرصه جنگ نظامی به اهداف خود در مقابله با انقلاب اسلامی نرسیده از اینرو با هجمه فرهنگی به دنبال ایجاد فاصله جوانان با آرمانهای امام(ره)، ولایت فقیه و انقلاب است. پدیده داعش از سوی کشورهای غربی و دلارهای خاندان سعودی و شیوخ منطقه شکل گرفت تا سوریه را از دامن مقاومت جدا و با خود همراه کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: حمایت از سوریه دفاع از تفکر نهضت مقاومت اسلامی است. به برکت خون شهدای مدافع حرم رهنمودهای مقام معظم رهبری و مرجعیت شیعه، دشمن در رسیدن به اهداف پلید خود در تضعیف انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت ناکام ماند.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا مسئول سوادآموزی تیپ فاطمیون در سوریه بود که برای سوادآموزی این نیروها تلاش زیادی کرد.
مصطفی اسدی افزود: شهدای مدافع حرم با رشادت خود امنیت منطقه ای و داخلی را برای جهان اسلام به ارمغان آوردند.
همچنین در این مراسم ازخانواده شهدای مدافع حرم و تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان سبزوار تقدیر شد. سبزوار حدود هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و حدود چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد. مرکز شهرستان 306 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.ایرنا

همچنین به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یادواره شهدای مدافع حرم دیار سربداران، صبح امروز، ۱۵ اسفند با محوریت شهید مهدی موحدنیا، از شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد.

در این مراسم، سردار مجتبی غفورپور، جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه شهید فرومندی، معلم اخلاق در صحنه نبرد بود، گفت: از نزدیک در جبهه شاهد بودم که با روح بلند و سعه صدری که شهید داشت در آرامش و متانت بدون اینکه از اصول اخلاقی عدول کند، صحنه نبرد را مدیریت می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهدا از تعلقات مادی دل کندند و به لقاءالله پیوستند، افزود: شهدا دارای اهدافی بودند و برای اینکه به اهداف شهیدان برسیم، باید از حرکت نایستیم و در این راه کم نگذاریم.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان اسلام تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن، ترویج بی حجابی در جامعه برای رسیدن به مقاصدشان است که باید مراقب باشیم ابزار دست دشمن نشویم.

غفورپور با بیان اینکه هدف ما در سوریه دفاع از تفکر مقاومت است، اظهار کرد: در صورتی که مقاومت در سوریه سقوط می‌کرد، داعش و یارانشان مرزهای ایران را هدف قرار می‌دادند که با مدیریت رهبر معظم انقلاب، دشمنان نتوانستند به اهدافشان برسند.

در ادامه این یادواره مصطفی اسدی، معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه شهید موحدنیا از شهدای شاخص بودند، با اشاره به ویژگی‌های شهدای مدافع حرم گفت: از مهم‌ترین اقداماتی که این شهیدان انجام دادند، می‌توان به دفاع از حریم ولایت، جلوگیری از نفوذ دشمن و زمین‌گیر کردن دشمنان در زمین خودشان اشاره کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت منطقه‌ای و داخلی از دیگر اثرات خون شهیدان مدافع حرم است، افزود: وظیفه ما حفظ و پاسداشت خون و حرمت شهدا، تبلیغ و ترویج ایثار و فداکاری ایثارگران و ترویج فرهنگ صبر و قناعت است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.