اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 اسفند 1396 / کد مطلب: 12774 / نظرات: 0

دلبری :


مردم سبزوار 2،5 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند


مردم سبزوار 25 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند  رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه  سبزوار گفت: مردم این شهرستان امسال 2 میلیارد و 500میلیون ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال 350 میلیون ریال افزایش دارد.

علی اکبر دلبری در مراسم قدردانی از خیران بازسازی عتبات عالیات این شهرستان افزود: در این مدت 100 گرم مسکوکات طلا نیز برای بازسازی عتبات عالیات ارسال شده است.

وی اظهار کرد: کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف، صحن عقیله بنی هاشم در کربلا، صحن امام رضا (ع) در کاظمین، توسعه حرم حضرت ابوالفضل (ع) و حرم امامین عسکری (ع) در سامرا هزینه می شود.

وی گفت: تعهد امسال ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سبزوار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال است که تاکنون حدود 55 درصد آن محقق شده است.

دلبری افزود: در سال جاری 24 تفاهم نامه همکاری بین این ستاد و ادارات و نهادهای دولتی سبزوار با محوریت کمک های نقدی و غیرنقدی، ارائه راهکار و جمع آوری نذورات مردمی منعقد شد.

وی اظهار کرد: مردم این شهرستان همچنین پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای خدمت به زائران حضرت امام حسین (ع) در ایام اربعین کمک کردند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.