اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1396 / کد مطلب: 12781 / نظرات: 0

مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی


راه‌اندازی اتوبوس مطالبه‌گری برای اولین‌بار در مشهد


راه‌اندازی اتوبوس مطالبه‌گری برای اولین‌بار در مشهد
مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: در آینده نزدیک طرح اتوبوس مطالبه‌گری را برای اولین‌بار در مشهد اجرا می‌کنیم، بسیج رسانه از سوی مسوولان پرخاشگر به خبرنگاران متعهد، عذرخواهی می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان، در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ابوذر، با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: امیدوار هستیم که اهداف جشنواره ابوذر در این دوره از جشنواره محقق شده باشد.

وی با اشاره به مبنای تشکیل بسیج رسانه، بیان داشت: بسیج رسانه، حول محور ارزش‌های انقلاب اسلامی برای جامعه‌سازی اسلامی، برنامه‌سازی شده تا در خیل هجمه رسانه‌های بیگانه، تاثیرگذار و فعال باشد؛ وظیفه بسیج رسانه، حمایت از رسانه‌های پیرو خط ولایت و دارای مسوولیت‌های اجتماعی و اسلامی است، همچنین وظیفه رساندن مطالبات مردمی به گوش مسوولان و پاسداشت گفتمان انقلاب در دستور کار ماست؛ از دیگر سو پیگیری خواسته‌های خود اصحاب رسانه از مهمترین وظایف بسیج رسانه است.

مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی به هجمه‌های بسیار برخی مسوولان کشوری در جهت تخریب چهره‌های رسانه‌ای و فرهنگی انقلاب، بیان کرد: ما می‌خواهیم از سوی مسوولانی را که با خبرنگاران متعهد کشور برخورد کردند، عذر بخواهیم، خبرنگار وظیفه‌اش مطالبه‌گری مسائل مردم است و نباید به واسطه این کار به او توهین شود.

وی مشهد را به عنوان دومین قطب کشور از جهت فعالیت بسیج رسانه نام برد و افزود: با همگرایی جبهه رسانه‌ای انقلاب و وفاق و تلاش فراجناحی بسیج رسانه در استان به این جایگاه در کشور رسیدیم، جشنواره ابوذر، نامش برای همه یک الگو است؛ این که این جشنواره به جایگاه پراهمیت و تاثیرگذار امروز رسیده به مدد مدیران رسانه‌ای بوده است.

محمدیان با نام بردن موضوعات اخبار مورد رقابت در جشنواره ابوذر، گفت: انقلابی‌گری، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، شهر و شهروند از موضوعات جشنواره بوده؛ امشب از تشکیل دائمی دبیرخانه ابوذر خبر می‌دهم که از امروز آغاز به کار می‌کنیم و امیدوار هستیم که حضور پررنگ شما را هم داشته باشیم.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های مسوولان استانی در برگزاری این جشنواره، مطرح کرد: به ویژه از مدیریت صدا و سیما خراسان رضوی که از مدیران لایق، بی‌ادعا و جهادی استان است، سپاسگزارم، وی مسوولیت شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر را بر عهده داشت؛ از شهردار مشهد که با بصیرت خود، نگاه ویژه‌ای بر رسانه‌ها دارند متشکرم؛ از همه اصحاب رسانه نیز خواهشمندم که مانند همیشه مطالبه‌گری را بر اساس حقیقت مطالبات و نه با دید جناحی داشته باشیم.

محمدیان با اعلام طرح اتوبوس مطالبه‌گری که برای اولین‌بار در مشهد برگزار می‌شود، خبر داد: در این طرح مسوول استان، میهمان اتوبوس پرسش رسانه‌ها می‌شود و امیدواریم یکی از مسوولان خط‌شکن ما، اولین مهمان این اتوبوس شود و در راستای وظیفه ذاتی  رسانه موفق باشیم؛ انشاالله به مدد امام رضا(ع) در سال آینده رقابت پرشورتری داشته باشیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.