اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1396 / کد مطلب: 12782 / نظرات: 0

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر


ارسال 1343 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر خراسان رضوی


ارسال 1343 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر خراسان رضوی دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: از صراحت عباس محمدیان برای برگزاری این جشنواره سپاسگزارم، شرطی داشتم برای دبیری این دوره که جوایز آن شرکت سهامی نباشد و فقط به آثار برتر، دقیق و حرفه‌ای جایزه بدهیم و از سویی بین جناح‌ها هم شرکت، سهامی جوایز را تقسیم نکنیم که ایشان پذیرفتند.
  
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی؛ سید ناصر نعمتی، در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اعلام گزارش روند برگزاری این جشنواره، بیان کرد: در سال‌های گذشته، جای یک جشنواره حرفه‌ای رسانه‌ای، بسیار خالی بود و دومین جشنواره ابوذر تلاش کرد در حد بضاعت خود از عهده این کار براید.

وی با سپاس ویژه از رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی، بیان داشت: از صراحت عباس محمدیان برای برگزاری این جشنواره سپاسگزارم، شرطی داشتم برای دبیری این دوره که جوایز آن شرکت سهامی نباشد و فقط به آثار برتر، دقیق و حرفه‌ای جایزه بدهیم و از سویی بین جناح‌ها هم شرکت، سهامی جوایز را تقسیم نکنیم که ایشان پذیرفتند.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، از عملکرد دقیق، پرحساسیت و به دور از توصیه داوران تقدیر کرد و افزود: براساس آیین‌نامه شورای سیاست‌گذاری جشنواره، در سه دسته به عبارت: انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغالزایی، شهر و شهروند اقدام به جمع‌آوری آثار کردیم و تعداد یک هزار و 343 اثر به دبیرخانه رسید.

نعمتی با بیان جزئیات قالب‌های آثار ارسالی به جشنواره، اعلام کرد: 672 گزارش، 342 مصاحبه، 176 خبر، 37 عکس و  116 اثر چندرسانه‌ای به دبیرخانه رسید و مورد بررسی قرار گرفت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.