اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 اسفند 1396 / کد مطلب: 12786 / نظرات: 0


بیش از سه هزار کلاس درس در سبزوار آماده میزبانی از مسافران نوروزی است


بیش از سه هزار کلاس درس در سبزوار آماده میزبانی از مسافران نوروزی است  مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: 40 مدرسه با سه هزار و 77 کلاس درس در این شهرستان برای میزبانی و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی آماده شد.
حسن محرابی با اشاره به آمادگی ستاد اسکان مسافران نوروزی سبزوار از میزبانی 14 هزار مسافر در هر شبانه روز افزود: کلاس های درس مدارس این شهرستان نیز ظرفیت میزبانی از 35 هزار نفر از مسافران را برای طول ایام نوروز دارند.
وی اظهار کرد: علاوه بر کلاس های مزبور، 2 هتل، یک مرکز اقامت رفاهی فرهنگیان، 2 مهمانپذیر، مهمانسرای ادارات، خوابگاه های دانشجویی، پنج زائر سرا ، 2 اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان نیز برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
وی گفت: در صورت نیاز از مساجد نیز برای اسکان زائران استفاده خواهد شد.
محرابی افزود: طرح اسکان مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات فروردین ادامه دارد و مسافران طی این مدت می توانند از خدمات ستاد اسکان شهرستان سبزوار بهره مند شوند.
در تعطیلات فروردین امسال نیز 174 هزار و 600 زائر و مسافر در مدارس، هتل ها و مهمانپذیر های این شهرستان اسکان یافتند که 20 هزار و 228 نفر از این تعداد در قالب چهار هزار و 704 خانواده در مدارس اسکان داده شدند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.