اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 29 اسفند 1396 / کد مطلب: 12803 / نظرات: 0


حوادث رانندگی غرب خراسان رضوی 96 کشته و 422 زخمی داشت


حوادث رانندگی غرب خراسان رضوی 96 کشته و 422 زخمی داشت  رئیس پلیس راه سبزوار گفت: امسال 671 حادثه و تصادف در جاده های منطقه سبزوار به عنوان ورودی غربی خراسان رضوی رخ داد که بر اثر آن 96 نفر کشته و 422 تن زخمی شدند.

سرهنگ علی فتحی افزود: از ابتدای اسفندماه تاکنون نیز در مجموع 55 حادثه در جاده های غرب خراسان رضوی رخ داد که چهار کشته و 44 مجروح برجای گذاشت.

وی تصریح کرد: 14 گروه گشت محسوس و نامحسوس، سه پاسگاه ثابت و ایستگاههای سیار پلیس راه در جاده های سبزوار فعال هستند و 12 دوربین نظارتی و کنترل نیز میانگین سرعت خودروها را ثبت می کند.

فرمانده پلیس‌راه سبزوار گفت: بیشترین حوادث منطقه در مسیر شهرستان های شاهرود- سبزوار- نیشابور رخ داد که مهمترین علل وقوع حوادث در این محورها واژگونی‌، بی توجهی به جلو به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.

وی افزود: در محورهای سبزوار - بردسکن، سبزوار- اسفراین و سبزوار به جوین، جغتای و خوشاب نیز مهمترین علت حوادث سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بوده است.

فتحی به رانندگان توصیه کرد برای داشتن سفری ایمن پس از هر 2 ساعت رانندگی دست کم 20 دقیقه در یک محل مناسب توقف و استراحت کنند.

وی همچنین رعایت فاصله طولی با خودرو جلوی، رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان، عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را به هموطنان در زمان مسافرت توصیه کرد.

پلیس راه سبزوار بیش از 300 کیلومتر بزرگراه، 150 کیلومتر راه اصلی و 845 کیلومتر راه روستایی را کنترل می کند.
ایرنا 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.