اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 فروردين 1397 / کد مطلب: 12829 / نظرات: 0


اخطار اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار به سایت ها و کانالهای خبری غیرمجاز


اخطار اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار به سایت ها و کانالهای خبری غیرمجاز
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار ، پیرو برگزاری جلسات متعدد با مسئولین قضائی و انتظامی شهرستان ، به کلیه سایت ها و کانالهای خبری غیرمجازفعال شهرستان اخطارداده می شود تا ازادامه فعالیت خودداری کنند .
ازآنجا که نشر اخبار بعنوان منبع اطلاعاتی مورد استفاده عموم مردم و آحاد جامعه قرار می گیرد و با توجه به اهمیت انتقال وانعکاس اخبارواقعی، بازگویی واقعیات ، خودداری ازشایعه پراکنی ، اتهام زنی ، اخباربدون پشتوانه و مستند قانونی ، بدین وسیله به کلیه سایت ها و کانالهای خبری فعال شهرستان که درزمینه اطلاع رسانی درسطح گسترده فعالیت می نمایند ، اخطار جدی و اکید داده می شود که ملاک فعالیت درعرصه خبر ، صرفا اخذ پروانه فعالیت ازوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد .
براین اساس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سبزوار به این دسته ازفعالان خبری ، حد اکثر ده روز فرصت داده است تا سایتها و کانالهای خبری غیرمجاز خود را تعطیل و ازفعالیت بدون مجوز و خلاف قانون خودداری نمایند درغیراینصورت با توجه به اهمیت موضوع ، سریعا به مراجع قانونی و قضایی معرفی و برخورد لازم با مسئولین آنها صورت خواهد گرفت .
همچنین به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار ، پیرو برگزاری جلسات متعدد با مسئولین قضائی و انتظامی شهرستان ، به کلیه نشریات غیرمجازفعال شهرستان که بصورت هفته نامه،ماهنامه ،خبرنامه و ... چاپ می شود ؛ اخطارداده می شود تا ازادامه فعالیت خودداری کنند .
 ملاک فعالیت درعرصه خبر ، صرفا اخذ پروانه فعالیت ازوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد .
براین اساس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سبزوار به این دسته ازفعالان خبری ، حد اکثر ده روز فرصت داده است تا چاپ نشریات خود را متوقف و ازفعالیت بدون مجوز و خلاف قانون خودداری نمایند . درغیراینصورت با توجه به اهمیت موضوع ، سریعا به مراجع قانونی و قضایی معرفی و برخورد لازم با مسئولین آنها صورت خواهد گرفت .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.