اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1397 / کد مطلب: 12832 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


گرانی دلار توطئه ای برای اخلال در اقتصاد کشور بود


گرانی دلار توطئه ای برای اخلال در اقتصاد کشور بود  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر توطئه دشمن برای ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور بود که با تدبیر

به گزارش ایرنا احمد برادران، سه شنبه در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سبزوار افزود: ثبات در بازار ارز موجب فروکش کردن نگرانی مردم و تنش های کاذب سطح جامعه شد.
وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا علاوه بر حمایت از کالای داخلی نقش مهمی در ثبات و آرامش اقتصادی کشور دارد، تصریح کرد: دولت دوازدهم برای رونق تولید و اشتغال مقابله جدی با قاچاق کالا را در دستور کار قرار داده است.
برادران با اشاره به ممنوعیت خرید کالای غیر ایرانی توسط دستگاههای دولتی، اظهار کرد: تولیدگران و صنعتگران با افزایش بهره وری و کیفیت کالاها، بستر ترویج و استفاده از کالاهای ایرانی را فراهم کنند.
فرماندار ویژه سبزوار گفت: پارسال با تلاش ماموران امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی سبزوار بیش از 50 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل مشروبات الکلی، چوب، البسه، لوازم خانگی و آرایشی کشف و ضبط شد.
برادران با بیان اینکه قاچاق آسیب جدی به تولید داخلی می زند، خاطرنشان کرد: توفیق در مبارزه با قاچاق کالا، نیازمند همکاری و هماهنگی سه قوه و همه دستگاه ها و ادارات است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.