اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1397 / کد مطلب: 12839 / نظرات: 0

رئیس اداره هواشناسی مطرح کرد؛


بیشترین میزان بارش باران خراسان رضوی در سبزوار



رئيس اداره هواشناسي سبزوار گفت: طی 24 ساعت اخیر بیشترین میزان بارش باران در سطح خراسان رضوی در شهرستان سبزوار رخ‌ داده و بارش باران به‌صورت پراکنده تا روز یکشنبه در شهرستان سبزوار ادامه دارد.

محمد سياح عطار  اظهار کرد: از شب گذشته تا صبح امروز 25 فروردین‌ماه 13.2 میلی‌متری باران در این شهرستان به ثبت رسیده است.

پوشش 13 مورد  افتادگی توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار نیز گفت: بارش شب گذشته تا صبح امروز 25فروردین‌ماه با بازدیدهای میدانی از مناطق از قبل پیش بینی شده و تماس شهروندان در شب گذشته آتش نشانان به 13 مورد آب گرفتگی منازل رسیدگی کردند.

مهدی احمدی راد عنوان کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران و آب گرفتگی در روز های پایانی هفته، آتش نشانی با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار به حالت آماده باش درآمدند تا بتوانند  به بهترین شکل ممکن به شهروندان سبزوار خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: آب گرفتگی از حوادث شایع در فصل بهار است که سازمان آتش‌نشانی سبزوار با دستور شهردار محترم سبزوار و با تکیه به تجارب گذشته کلیه مسئولین و تجهیزات مخصوص این گونه حوادث را به طور کامل در این فصل به حالت آماده باش در آورده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.