اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 فروردين 1397 / کد مطلب: 12841 / نظرات: 0

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:


لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حداکثر توان و ظرفیت رسانه‌ای


لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حداکثر توان و ظرفیت رسانه‌ای
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: سیاست بسیج فراجناحی است و در این مسیر باید بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات رسانه‌ای در چارچوب انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای این انقلاب بهره‌مند شویم.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان ظهر امروز پنجشنبه در نخستین نشست سال جدید با مدیران کانون‌های بسیج رسانه سطح شهرستان‌های خراسان رضوی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها، اظهار کرد: ساز و کار ما فعالان رسانه باید براساس کیفی سازی برنامه ها باشد و قبول مسئولیت نباید تبدیل به توجیه مسئولیت و صرفاً رفع تکلیف شود. در سال 97 نباید بر بودجه دولت متکی شویم و لازم است که براساس توانمندی‌های خودمان به تثبیت نسبی برسیم.

وی ادامه داد: بعد از مشهد، شهرستان سبزوار دارای بیشترین روزنامه و نشریه است و سایر شهرستان‌های استان نیز از ظرفیت‌های عدیده‌ای برخوردار هستند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال جاری گفت: چهار گام اساسی و مهم در سال 97 شامل؛ هم افزایی جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی، پیوند رسانه و انقلاب در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، آشتی با رسانه‌ها با هدف ترغیب مسئولان و همچنین تعامل ویژه با رسانه‌ها است.

محمدیان تصریح کرد: سال جاری سال آشتی با رسانه‌هاست و باید در سطح شهرستان‌ها با تربیت مدرس و معلم حوزه رسانه، تبدیل به قلب آموزش رسانه‌ای شویم. ایده و خلاقیت باید در عمل دیده شود. ما رسانه‌ای‌ها باید حلقه وصل نهادها با مردم باشیم نه نیروی روابط عمومی‌ها.

وی با بیان اینکه سیاست بسیج فراجناحی است، تأکید کرد: در این مسیر باید بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات رسانه‌ای در چارچوب انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای این انقلاب بهره‌مند شویم.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های هیئت اندیشه‌ورز از جمله برنامه‌های مهم شهرستان‌ها در سال جاری است. شهرستان‌های سطح استان خراسان رضوی بایستی تبدیل به محور مناطق مختلف استان شوند و شهرستان‌های اطراف خود که فاقد کانون بسیج رسانه هستند را نیز در بر بگیرند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.