اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 28 فروردين 1397 / کد مطلب: 12845 / نظرات: 0

رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات داورزن:


مردم داورزن 62 خشت طلا به اماکن مقدسه اهدا کردند


مردم داورزن 62 خشت طلا به اماکن مقدسه اهدا کردند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات داورزن از اهدای 62 خشت طلا به اماکن مقدسه عتبات عالیات توسط تعدادی از خیران شهرستان خبر داد.

نصرالله مهدیان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داورزن گفت: به دنبال جمع‌آوری هدایا و نذورات مردمی در سطح شهرستان داورزن، این کمک‌ها معادل 62 خشت طلا به ستاد بازسازی جمع‌آوری شد.

وی افزود:این کمک‌ها از سه روستای صدخرو، بیزه و مزینان برای اماکن مقدسه در عراق توسط ستاد عتبات عالیات شهرستان داورزن از ابتدای سال جاری تاکنون جمع‌آوری شده است.

وی ارزش این کمک‌ها را 180 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این مقدار بیشترین سهم به تعداد ۴۲ عدد خشت طلا را اهالی روستای صدخرو به خود اختصاص دادند.

مهدیان‌فر افزود: اسناد افتخار این هدایا از طرف ستاد عتبات عالیات استان خراسان رضوی به منظور تقدیم به نیکوکاران  تهیه و شب گذشته در جمع مردم روستا با حضور مسئولان شهرستان تقدیم خیران شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات داورزن خاطرنشان کرد:در سال جاری سهم کمک‌های مردمی در شهرستان تعداد خشت طلا در نظر گرفته شده است امیدواریم که کمک‌های مردمی بیشتر از این سهم باشد.

گفتنی است شهرستان 22 هزار نفری داورزن در کیلومتر310 غرب خراسان رضوی واقع شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات داورزن همچنین گفت : در ادامه کمکهای مردم نیکوکار و همیشه در صحنه شهرستان داورزن ، مبلغ شش میلیون ریال معادل دوعددخشت طلا ، یکی ازطرف خانواده محترم شهید محمد اسدی مزینان فرزند محمدعلی و دیگری بنام واقفین خیراندیش شهرستان داورزن ازطرف اوقاف ، به ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان داورزن پرداخت گردید.
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.