اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1397 / کد مطلب: 12852 / نظرات: 0


سومین فرماندار داورزن منصوب شد


سومین فرماندار داورزن منصوب شد
فرماندار جدید داورزن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، مسئولان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن، مراسم تودیع و معارفه فرمانداران داورزن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، مسئولان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، رضا فلاحی عشرت‌آبادی تودیع و سید غلام علی خوشبین به‌عنوان سومین فرماندار داورزن معرفی شد.

رضا فلاحی با ارائه عملکرد 4 ساله خود در دوران تصدی فرمانداری داورزن پرداخت و گفت: ابتدای ارتقای این شهرستان بود که مسیر توسعه سختی را پیش‌رو داشتیم و انتظارات هم بالا بود، باید وضعیت محروم منطقه تغییر اساسی می‌کرد.

وی افزود: استقرار ادارات از جمله معضلات داورزن بود، البته هنوز هم این مشکل تمام و کامل حل نشده است و بسیاری از ادارات استقرار نیافته‌اند.

فرماندار سابق داورزن ادامه داد: راه‌اندازی مرکز درمان بستر، گامی مهم در رفع بسیاری از مشکلات بهداشتی درمانی بود که در این دوران اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: ارتقای نیروی انتظامی توانست بسیاری از مشکلات امنیتی اجتماعی را حل کند و اداراتی همچون منابع طبیعی، تامین اجتماعی، پست، ناحیه مقاومت سپاه، مدیریت برق و گاز، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و هلال‌احمر از جمله اداره‌هایی است که مستقر شدند یا ارتقا یافتند.

فلاحی حل مشکلات را از طریق همراهی مردم و دیگر مسئولان بیان کرد و گفت: هماهنگی اداری و مردم بود که بر بسیاری از مشکلات پیش‌رو فائق آمدیم و توانستیم پرونده اختلاف 25 ساله آب رودخانه را تا حدودی حل و فصل کنیم.

گفتنی است؛ رضا فلاحی عشرت‌آبادی به‌عنوان معاون مدیرکل امور روستایی و شوراهای خراسان رضوی انتخاب شد، همچنین سید غلام علی پیش‌بین فرماندار جدید داورزن نیز سوابق ریاست اداره مطالعات امنیتی وزارت کشور، رئیس اداره بین‌الملل و رئیس اداره سوم سیاسی اصناف و تشکل‌های صنفی وزارت کشور را در پرونده خود دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.