اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1397 / کد مطلب: 12854 / نظرات: 0


جشنواره بازیهای بومی شرق کشور در سبزوار پایان یافت


جشنواره بازیهای بومی شرق کشور در سبزوار پایان یافت رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: جشنواره بازیهای بومی و محلی شرق کشور، نکوداشت شهدای منطقه، عصر جمعه با اعلام تیم ها و نفرات برتر در شهر ششتمد سبزوار پایان یافت.

محمدرضا خوش باطن در جمع خبرنگاران افزود: در بخش مردان تیم خراسان جنوبی به مقام قهرمانی رسید و 2 تیم خراسان شمالی و جوین از خراسان رضوی به طور مشترک عنوان دوم و سیستان و بلوچستان عنوان سوم این مسابقات را کسب کردند.
وی اظهار کرد: در رشته هفت سنگ مردان نیز تیم های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در رشته چوب کشی وزن کمتر از 70 کیلوگرم، شاهین کریم زاده از خراسان شمالی، مصطفی لولو از خراسان جنوبی و محمدکاظم قاضیان از خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
خوش باطن افزود: در چوب کشی وزن زیر 80 کیلوگرم نیز رضا آذین از خراسان جنوبی، حامد ترک از گلستان و حسین شیخی زاده از سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.
وی اظهار کرد: در رشته طناب کشی نیز تیم های مشهد و جوین از خراسان رضوی و تیم خراسان شمالی به ترتیب اول تا سوم شدند.
خوش باطن افزود: در بخش بانوان نیز در رشته چوب کشی کمتر از 70 کیلوگرم تیم های تربت جام، خراسان جنوبی و گلستان و در وزن 60 کیلوگرم نیز کاشمر، ششتمد و جوین خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در رشته هفت سنگ بانوان تیم خلیل آباد و 2 بخش مرکزی و احمد آباد مشهد اول تا سوم شدند .
نخستین جشنواره بازیهای بومی و محلی شرق کشور از دیروز در شهر ششتمد سبزوار با حضور 330 ورزشکار از 25 تیم منتخب از شهرستان های خراسان رضوی و پنج تیم از استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی آغاز شد.
این مسابقات در رشته های هفت سنگ، چوب کشی و طناب کشی در 2 بخش مردان و زنان و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.