اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12860 / نظرات: 0


87 فقره جواز صنعتی در سبزوار صادر شد


 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ظرف یک سال اخیر 87 فقره جواز تاسیس و طرح توسعه صنعتی با سرمایه ‌گذاری شش هزار و 106میلیارد ریال در این شهرستان صادر شد.
علی امیدبخش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای این طرحهای صنعتی برای چهار هزار و 602 نفر در شهرستان سبزوار اشتغال فراهم می شود .
وی ادامه داد: همچنین پارسال 17 فقره پروانه بهره‌ برداری با سرمایه ‌گذاری 873 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 349 نفر در سبزوار صادر شد که این میزان سرمایه‌ گذاری نسبت به سال ماقبل 1،8 درصد بیشتر شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: بر مبنای اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تعهد سبزوار پارسال صدور 15 فقره جواز تاسیس با سرمایه ‌گذاری دو هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی هزار 300 نفر بود که این امر محقق شد.
وی افزود: پارسال جواز تاسیس ساخت کارخانه فروسیلیکو منگنز با سرمایه خارجی به میزان 573 میلیارد ریال و اشتغالزایی 150 نفر صادر شد و فرآیند واگذاری زمین در حال انجام است.
سبزوار دارای دو شهرک صنعتی است. 70 واحد صنعتی در این شهرکها فعالیت دارند. سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.