اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12870 / نظرات: 0


فرسودگی 200 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب سبزوار


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار از فرسودگی 200 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب این شهرستان خبر داد و گفت: اصلاح و بازسازی این شبکه ها نیازمند بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار است.

حسین ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه هفت کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب طی سال گذشته در سطح شهر سبزوار ایجاد شده است، اظهار کرد: در این مدت 500 متر اصلاح شبکه فاضلاب با 150 میلیون تومان اعتبار و 25 کیلومتر اصلاح شبکه آب با اعتباری حدود چهار میلیارد تومان در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: همچنین در راستای جلوگیری از هدر رفت آب هفت هزار انشعاب مشترکین سبزوار طی سال گذشته نوسازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار آبرسانی از دارین به ششتمد، جمع‌آوری فاضلاب، احداث تصفیه خانه توحیدشهر به روش بی او تی، اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در فاز دوم توحید شهر و اجرای خط 800 از منطقه توحید شهر به تصفیه خانه جدید را مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرای این شرکت اعلام کرد.

ریاضی با بیان اینکه 600 کیلومتر شبکه توزیع و 450 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح سبزوار وجود دارد که از این میزان 200 کیلومتر دچار فرسودگی است، بیان کرد: اصلاح و بازسازی بازسازی شبکه‌های فرسوده آب و فاضلاب این شهرستان نیازمند بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.