اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12873 / نظرات: 0

سبحانی فر :


نقد مغرضانه از عملکرد دولت، دشمن را جسورتر می کند


نقد مغرضانه از عملکرد دولت دشمن را جسورتر می کند  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نقد مغرضانه عملکرد دولت از سوی برخی عوامل داخلی، دشمن را که در پی مایوس کردن مردم و بزرگنمایی مشکلات کشور است، جسورتر خواهد کرد.
 رمضانعلی سبحانی فر  در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: طرح استیضاح سه وزیر و سئوال از رئیس جمهوری از سوی برخی افراد، بیانگر نقد غیرمنصفانه ای بود که به مصلحت کشور نیست.
وی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی مردم نسبت به گذشته مطلوب تر شده، تصریح کرد: اما همچنان پمپاژ تبلیغاتی دشمن علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد.
نماینده مردم سبزوار، داورزن، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس گفت: یکی از توطئه های دشمن افزایش قیمت دلار به بیش از 60 هزار ریال در ایام تعصیلات نوروز بود تا به خیال باطل خود کشور را دچار تنش کند.
سبحانی فر گفت: بر مبنای آمار، رشد اقتصادی کشور در سال گذشته 4،7 دهم درصد بوده و بر اساس اعلام صندوق بین المللی پول که با 40 شاخص سنجیده می شود رشد اقتصادی ایران 4، 4 دهم درصد عنوان شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در دولت تدبیر و امید حجم سرمایه گذاری خارجی در کشور افزایش یافته و بر همین اساس میزان سرمایه گذاری و رشد بخش صنعت در شهرستان سبزوار پنج برابر افزایش داشته است.
سبحانی فر گفت: کارخانه اسید سیتریک جوین با ظرفیت 20 هزار تن و هزینه 5 هزار میلیارد ریال و اشتغال 500 نفر و طرح فولاد سبزوار با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن آهن اسفنجی با سرمایه گذاری 4.5 هزار میلیارد ریالی و اشتغال 550 نفر از طرحهای مهم صنعتی بود که در غرب خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
این نماینده مجلس افزود: بزودی عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه فولاد با اعتبار 12 هزار میلیارد ریال، نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی سبزوار، 2 نیروگاه 30 مگاواتی خورشیدی و 10 مگاواتی در شهرستان داورزن نیز اجرایی می شود.
دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: راه مبارزه با تحریم‌ها و بیکاری در کشور، خرید کالای ایرانی است که با فرهنگسازی و تغییر ذائقه مردم ممکن است.
حسین مقصودی خاطرنشان کرد: بانک ها باید نرخ کارمزد تسهیلات حمایت از تولید را کاهش دهند تا با رغبت سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بخش صنعت، مشکل بیکاری برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه با همدلی مسئولان، مشکل تعدیل نیروهای کارخانه جمکو برطرف شد، تصریح کرد: رونق این کارخانه منوط به خریداری محصولات الکتروموتور تولیدی جمکو از سوی وزارت نیرو و دیگر بخش ها است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز با اشاره به موقعیت مناسب جغرافیایی این شهرستان گفت: سالانه بیش از 25 میلیون مسافر و زائر مشهدالرضا از این مسیر عبور می کنند که موقعیت ویژه ای برای رونق گردشگری این منطقه است.
احمد برادران افزود: در سالهای گذشته تغییر نگاه مدیران شهرستان مبنی بر تبدیل سبزوار از گذر به مقصد گردشگری، منجر به افزایش بازدید مسافران و گردشگران از آثار تاریخی و زیارتی سبزوار شده است.
وی تصریح کرد: در نوروز امسال با عملکرد خوب کمیته‌های ستاد و همیاری مردم در میزبانی از مسافران و زائران، شهرستان سبزوار مقام برتر استان در برگزاری جشن نوروزگاه را کسب کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.