اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12876 / نظرات: 0

سبحانی‌فر:


احداث نیروگاه سیکل ترکیبی و خورشیدی در داورزن


احداث نیروگاه سیکل ترکیبی و خورشیدی در داورزن نماینده مردم سبزوار و داورزن درمجلس شورای اسلامی گفت: از عمر شوراها 20 سال می‌گذرد و هنوز کاستی‌ها، نارسایی‌ها و گلایه‌های فراوانی در آن دیده می‌شود، یکی از قوانینی که در دستور کار مجلس قرار دارد بیمه شوراها و دهیاران است.
رمضان علی سبحانی‌فر  در همایش شوراهای شهرستان داورزن با اشاره به اصل شورا گفت: شورا یک اصل عقلی است که برگرفته از قرآن، سنت و ائمه است و انقلاب اسلامی نیز انقلابی مردمی بود که در قانون اساسی بر اداره امور به دست مردم در ان تاکید شده است.

وی افزود: از عمر شوراها 20 سال می‌گذرد و هنوز کاستی‌ها، نارسایی‌ها و گلایه‌های فراوانی در آن دیده می‌شود، یکی از قوانینی که در دستور کار مجلس قرار دارد بیمه شوراها و دهیاران است.

وی گفت: تحقق رفتار شورایی از اصول مهمی است که اعضای شورا باید آن را به درستی فرا بگیرند و بدانند که رای و انتخاب مردم براساس کار و عمل شوراهاست نه تقسیم‌بندی جناحی یا گروهی، بلکه منفعت‌طلبی مردمی و منافع عمومی است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه در ارتباط بین شورا و سایر سازمان‌ها نگرش‌هایی وجود دارد، افزود: دو نگرش حداقل‌گرایانه عملی و حداکثرگرایانه قدرت از چالش‌های پیش روی در شوراهاست که توازنی در بین این دو نگرش وجود ندارد.

وی گفت: شوراها باید تلاش‌کنند فرهنگ اجتماعی را در بین مردم افزایش دهند تا مردم انها را جدی‌تر بگیرند و این نیازمند عملکرد بالای شوراهاست.

نماینده مجلس افزود: با احداث نیروگاه سیکل ترکیبی و خورشیدی، داورزن یک منطقه انرژی خواهد شد و شوراها برای درآمدهای پایدار به حول محور گردشگری بچرخند و در این راه گام بردارند.

حجت‌الاسلام علیزاده امام جمعه داورزن نیز خدمت در شورا را خدمت به مردم بیان کرد و گفت: خدمت به مردم نعمت بزرگی است که توفیق آن شامل اعضای شورا شده و شورا باید با خدمت مخلصانه شکرگزار این نعمت الهی باشند.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.