اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12879 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


رئیس‌جمهور هفته آینده به سبزوار سفر می‌کند


رئیس‌جمهور هفته آینده به سبزوار سفر می‌کند نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس‌جمهور در اوایل هفته آینده به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، رمضانعلی سبحانی‌فر  در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان سبزوار بابیان اینکه پس از پیگیری‌های متعدد رئیس‌جمهور در اوایل هفته آینده به شهرستان سبزوار سفر می‌کند، اظهار داشت: چندی پیش در نشست توسعه خراسان رضوی سفر رئیس‌جمهور به استان مطرح شد و در این سفر رئیس‌جمهور به شهرستان سبزوار نیز سفر می‌کند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از کارخانه فولاد سبزوار هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان، افزود: کارخانه فولاد سبزوار با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن محصول فولاد اسفنجی و بااعتباری حدود 500 میلیارد تومان به مرحله تولید رسیده و برای بیش از 500 نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این سفر عملیات فاز دوم کارخانه فولاد سبزوار بااعتباری حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال‌زایی دو هزار نفر آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی سبزوار طی سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان کلنگ زنی می‌شود، بیان کرد: حدود 270 میلیون یورو برای اجرای پروژه نیروگاه سبزوار اختصاص یافت و ظرفیت اشتغال‌زایی برای بیش از 400 نفر به‌صورت مستقیم دارد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: رئیس‌جمهور پس از افتتاح کارخانه فولاد سبزواری کلنگ‌زنی پروژه نیروگاه در جمع مردم شهرستان سبزوار به سخنرانی می‌پردازد و سخنرانی رئیس‌جمهور برکات زیادی را برای مردم دیار سربداران به دنبال دارد.

 سبحانی فر یادآور شد: همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با حضور در شهرستان سبزوار پروژه‌های درمان بستر روداب، درمان بستر ششتمد و 52 پروژه خانه‌ بهداشت و مرکز درمانی را افتتاح می‌کند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.