اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12894 / نظرات: 0

استاندار حراسان رضوی :


سبزوار از باسابقه ترین شهرهای ایران است


سبزوار از باسابقه ترین شهرهای ایران است سبزوار پیام -  استاندار خراسان رضوی گفت: سبزوار از بزرگترین و باسابقه ترین شهرهای کشور ایران و مایه افتخار است.

علیرضا رشیدیان روز یکشنبه در مراسم دیدار رئیس جمهوری با مردم سبزوار در ورزشگاه شهید مظهری این شهر افزود: حضور دکتر روحانی در ایام پرسرور شعبان در دیار مشاهیر و مفاخر بزرگ ایران و سرزمین 950 شهید مایه خرسندی است.
وی ادامه داد: این شهرستان با 306 هزار نفر جمعیت شهری، 30 هزار دانشجو و 850 عضو هیات علمی دارای سابقه علمی، هنری و فرهنگی است .
استاندار خراسان رضوی گفت: سبزوار همچنین با 218 واحد صنعتی، 130 واحد معدنی دارای 150 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی است. علاوه بر اینها مردم سبزوار مردمی ورزش دوست و ورزشکار هستند و به جرات می توان گفت سبزوار مهد ورزش کشور است .
وی با فرستادن سلام بر روح 950 شهید سبزوار و شهیدان مدافع حرم اهل بیت(ع) افزود: حضور ریاست جمهوری در این شهرستان مایه افتخار و خرسندی مردم ولایت مدار خطه خراسان و سبزوار است.
رشیدیان خطاب به رئیس جمهوری گفت: مردم سبزوار در انتخابات اخیر ریاست جمهوری بالاترین میزان آراء انتخابی را به شما داشته اند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.