اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12898 / نظرات: 0

وزیر ارتباطات در جغتای اعلام کرد:


تاثیر القا ناکارآمدی از ضربه دشمن بیشتر است


تاثیر القا ناکارآمدی از ضربه دشمن بیشتر است  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز بیش از همه زمانها نیازمند همدلی هستیم، ایجاد موج ناامیدی و یاس بین مردم و القا ناکارآمدی نظام به بهانه بیان ناکارآمدی دولت، تفرقه ای است که اثر آن از ضربه دشمن بیشتر است.

محمدجواد آذری جهرمی که همراه با رئیس جمهوری به خراسان رضوی سفر کرده است عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جغتای بدجلوه دادن فضای کنونی کشور با هدف القا ناامیدی را توطئه صهیونسیتها و دشمنان توصیف و بیان کرد: دولت متعلق به نظام و ایجاد مشکل برای دولت آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی همچنین به مواضع رئیس جمهوری آمریکا اشاره و بیان کرد: گرچه پیش از ترامپ نیز آن کشور نسبت به وعده های برجام از جمله در مسائل بانکی خوش قول نبود اما این بدعهدی در دوره جدید ریاست جمهوری آمریکا تشدید شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: دولت جدید آمریکا با نگاه شرارت و جنگ افروزی در پی ناامنی همه ظرفیتهای منطقه و جهان است. معادلات منطقه ای طوری شکل گرفته که برخی حکومتهای کوچک برای آسیب به اقتدار منطقه ای ایران با غرب هم پیمان شده اند تا به خیال خود از توافق هسته ای به بهانه زیانی که می بینند خارج شوند و بخشی از خواسته های خود را عملی کنند.
وی گفت: ممکن است تا آخر اردیبهشت ماه جاری آمریکا به صورت یکطرفه از برجام خارج شود اما دولت جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی مناسبی در این خصوص داشته و در صورت لغو برجام شرایط ما از قبل از برجام بدتر نمی شود. ما با همه دنیا درگیر نیستیم و امروز به لحاظ اقتصادی در همه شاخصها رشد داشته ایم و همین افزایش رشد و توسعه کشور به مذاق دشمن خوش نمی آید.
آذری جهرمی افزود: تکلیف برخورد با دشمن معلوم است. ما نیازمند مشخص کردن تکلیف مسائل داخلی خود هستیم و در بحبوحه تهدید دشمن دو رویکرد اتحاد، انسجام و حمایت از نظام و رویکرد اختلاف وجود دارد.
وی ادامه داد: ایران هراسی دشمن در منطقه و دنیا و اجماع بین المللی علیه کشورمان با مذاکرات هسته ای، رهنمودهای مقام معظم رهبری و دیپلماسی دولت تدبیر و امید از بین رفت و اتهام بین المللی ذیل قطعنامه شورای امنیت بر علیه ایران نیز برداشته شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دشمن غیرقابل اعتماد است و وفای به عهد نخواهد داشت. یکی از آثاردیگر برجام این بود که گروهی که تحت تاثیر تبلیغات مسموم رسانه های غرب علیه برنامه هسته ای کشورمان بودند به حقانیت جمهوری اسلامی پی بردند.
وی در ادامه همچنین از برطرف شدن مشکلات ارتباطاتی و مخابراتی در حوزه جغتای و محدوه صنایع این شهرستان خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مصوب شده شعب پست بانک در شهرستانهای دارای فرمانداری راه اندازی شوند اما با توجه به ضرورت وجود این خدمات بانکی در شهرهای کوچک و روستاها از مدیران پست بانک برای عدم راه اندازی این شعب در شهرستان جغتای گلایه داریم.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: قرار است چهار هزار خودپرداز در سطح روستاهای کشور توزیع شود که امید است حداقل 20 خودپرداز به روستاهای بالای هزار نفر جمعیت در شهرستان جغتای تعلق گیرد.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنتن دهی تلفن همراه در جغتای مشکل دارد لذا ایجاد چهار سایت جدید و رفع مشکلات مخابراتی در روستاهای شهرستان مورد تاکید است.
وی گفت: بیمارستان ولیعصر(عج) جغتای نیز با مراکز درمانی شهرستان سبزوار 100 کیلومتر فاصله دارد و نیازمند دستگاه سی.تی.اسکن است. در سطح بندی وزارت بهداشت این بیمارستان مشمول دریافت این تجهیزات می باشد. ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.