اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12903 / نظرات: 0


ساخت چهار پایگاه امداد و نجات در سبزوار ضروری است


ساخت چهار پایگاه امداد و نجات در سبزوار ضروری است  رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران راه اندازی چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای در جاده های این شهرستان که در ورودی غربی خراسان رضوی قرار دارد ضروری است.

محمدعلی جباری روز چهارشنبه در نشستی به مناسبت هفته هلال احمر افزود: بر مبنای استانداردها می بایت پایگاه امداد نجات جاده ای در هر 35 کیلومتر فعال باشد اما هم اینک با استقرار نمایندگی هلال احمر در داورزن، شهرستان سبزوار تنها 2 پایگاه امداد و نجات دارد.
وی ادامه داد: سبزوار در مسیر ورودی 23 استان کشور به خراسان رضوی و مشهد سالانه محل عبور میلیونها زائر و مسافر می باشد لذا افزایش پایگاه امداد و نجات و تجهیزات یک نیاز است.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: هم اینک مسیرهای سبزوار - خوشاب، سبزوار - اسفراین، سبزوار - نیشابور و مسیر سبزوار به شهرهای روداب و ششتمد محروم از پایگاه امداد و نجات جاده ای است.
وی به کمبود ناوگان و تجهیزات برای امداد جاده ای نیز اشاره و بیان کرد: هلال احمر سبزوار برای پشتیبانی مناسب به چهار دستگاه خودرو نیاز دارد.
او همچنین به اجرای طرح ملی خادم(خانواده آماده در مخاطرات) با هدف توانمندسازی افراد و آموزش مقابله با حوادث اشاره و بیان کرد: پارسال این طرح برای هزار و 500 خانوار برگزار شد.
وی افزود: امسال نیز آموزشهای کوتاه مدت به چهار هزار و 500 خانواده در 9 نوبت برنامه ریزی شده است.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.