اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 آذر 1390 / کد مطلب: 1291 / نظرات: 0

علی بروغنی/


» مسئولان مردم را از اهداف پنهان سفارت مجازی آمریکا روشن سازند


» مسئولان مردم را از اهداف پنهان سفارت مجازی آمریکا روشن سازند  
علی بروغنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: همانطور که توطئه‌های دشمنان ایران همچون آمریکا هر روز شکل‌های مختلفی به خود می‌گیرد، دولت آمریکا با راه‌اندازی سفارت مجازی می‌خواهد به شیوه‌ای جدید از مواضع ضد انسانی و ضد بشری خود در منطقه دفاع کند.
وی با اشاره به درماندگی آمریکا در خروج از بحران‌های خود در منطقه خاورمیانه افزود: نظام آمریکا با ایجاد سفارت مجازی به دنبال رفع مشکلات خود است و از سوی دیگر دستیابی به اهدافش در منطقه و کشورهای مسلمان است.
نماینده مردم سبزوار به آگاهی ملت‌ها از اهداف آمریکا در منطقه  اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون مردم دنیا به حدی از آگاهی رسیده اند که می‌دانند چه کشور و چه نظامی از انسانیت دفاع می‌کند و چه کشوری به دنبال حکمرانی در جهان است.
وی برخورد مناسب با اقدام دولت آمریکا در راه‌اندازی تارنمای سفارت مجازی از سوی مسئولان را خواستار شد و تصریح کرد: نباید ساده اندیشانه به اقدام آمریکا بنگریم دولت ایران بایستی با این کار مقابله کند و از سوی دیگر اهداف پنهان در این عمل آمریکا را برای مردم روشن سازد.
بروغنی با اشاره به سه نوع موضع عمل دولت‌ها شامل عکس‌العملی، انعکاسی و ابتکاری، بیان داشت: دو موضع عکس‌العملی و انعکاسی خط شیطان است و ابتکار عملی کار حزب الله و خط خداست.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره در برنامه‌های خود مانند دستگیری ریگی و دستیابی به هواپیمای جاسوسی آمریکا توانسته است در برابر دشمنان خود با کمک خداوند ابتکار عمل خوبی داشته باشد و در برابر اقدام آمریکا در راه‌اندازی سفارت مجازی هم می‌تواند برخورد مناسبی را انجام دهد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.