اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12922 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


عهدشکنی آمریکا بیانگر ناتوانی در مقابله با انقلاب است


عهدشکنی آمریکا بیانگر ناتوانی در مقابله با انقلاب است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: عهدشکنی آمریکا در تعهد برجام، ادامه دشمنی آنها با نظام جمهوری اسلامی و بیانگر ناتوانی آنها در مقابله با انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در آیین رونمایی از کتاب 'شهید آوردند' در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار افزود: دشمن با اساس نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد و نقض برجام ثابت کرد نباید به دشمن اعتماد کرد.
وی تصریح کرد: برخی اعتقاد داشتند از طریق مذاکره و برجام برخی از مشکلات موجود کشور رفع می شود در حالی که راه حل مشکلات کشور پیروی از ولایت فقیه، انسجام، وحدت ملی و پیاده کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه سبزوار افزود: به ماندگاری قدرتهای اروپا در برجام نیز نمی توان خوش بین بود چون اروپا، هم پیمان آمریکا است اگرچه ادبیات نرم تری دارد.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: امروز انقلاب اسلامی به الگویی الهام بخش از مقاومت در منطقه تبدیل شده و از تحریم و تهدید دشمن هراسی ندارد.
مدیر دفتر مطالعات جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی سبزوار نیز گفت: کتاب 'شهید آوردند' نخستین مجموعه‌ عکس منتشرشده از سوی این دفتر و روایت‌گر مراسم تشییع و تکریم شهدا در شهر سبزوار و آبادی‌های اطراف آن در دهه 60 است.
اسماعیل هاشم آبادی افزود: در این مجموعه تلاش شده بخشی از حضور مردم در مراسم تشییع، خاکسپاری و میثاق با شهیدان، نماز بر پیکر مطهر شهدا، تدفین، زیارت مزار و آثار هنری در موضوع شهدا دیده شود.
وی تصریح کرد: در بخش پایانی کتاب تصاویر 1600 شهید سبزوار به همراه خاطرات شهدا و توضیحات مرتبط با موضوع عکس منعکس شده است.
در آیین رونمایی از این اثر فرهنگی شماری از خانواده معظم شهدا حضور داشتند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.