اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1397 / کد مطلب: 12942 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


ترویج ناامیدی حرکت در مسیر دشمن است


ترویج ناامیدی حرکت در مسیر دشمن است امام جمعه سبزوار با اشاره به سناریوی دشمن برای القای یاس بین جوانان گفت: ترویج ناامیدی در جامعه حرکت در مسیر دشمن است.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در دیدار با اعضای تشکلهای دانشجویی سبزوار افزود: در شرایطی که تلاش دشمن برپایی خیمه یاس در جامعه و دلسرد نمودن مردم به انقلاب اسلامی است خدمات دولت و نظام باید بیش از گذشته به نسل جوان بازگو شود.
وی ادامه داد: یکی از نقشه های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تضعیف جایگاه ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی و پشتیبان انقلاب در بین نسل جوان است. اصل ولایت فقیه در قانون اساسی نهادینه شده است. ولایت فقیه راه و راهنمای حرکت امت اسلامی است و پیروی از آن انقلاب را از انحراف و فتنه دشمنان نجات می دهد.
امام جمعه سبزوار به برخی مشکلات اقتصادی جامعه اشاره و بیان کرد: رفع این مشکلات نه از طریق ارتباط با دشمن بلکه با تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی فراهم می شود.
وی در ادامه همچنین برنده ترین سلاح دشمن را در جنگ نرم، مبارزه با حجاب و عفاف توصیف و بیان کرد: تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاهها سبب حفظ امنیت، سلامت اجتماعی و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است. دانشجویان و جوانان به عنوان سفیران فرهنگی جنگ نرم با رعایت حجاب و عفاف علاوه بر خنثی نمودن توطئه شوم دشمن سبب تقویت بنیان خانواده ها و حفظ سرمایه اجتماعی می شوند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.