اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1397 / کد مطلب: 12945 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار:


آمریکا با برجام روند تضعیف مرحله به مرحله نظام اسلامی را در سر داشت


آمریکا با برجام روند تضعیف مرحله به مرحله نظام اسلامی را در سر داشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار بیان داشت: آمریکا با برنامه‌ریزی دقیق بر روی برجام روند تضعیف مرحله به مرحله نظام اسلامی را در سر داشت.
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت باقرالعلوم علیه السلام اظهار داشت: امروز بدون شک دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف خود و سرنگونی این انقلاب سعی در دور کردن جوانان از برنامه‌های مذهبی دارند چراکه می‌دانند تا این مراسمات شب‌های احیاء و محرم و ... و برنامه‌های فرهنگی باشد آن‌ها نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد:  دشمن امروز از تمام آنچه که خود در توان داشته استفاده کرده که البته به جایی هم نرسید. آخرین تیر خود را هم رها کرد که آن هم خروج ترامپ از برجام بود که به اذعان خیلی از کارشناسان دنیا آخرین تیر و ترکش آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی همین بود و البته که این پیشینه نیز از همان آغازین پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران بوده است.

مظلوم ضمن اشاره به اینکه استکبار روزی عنوان می‌کند که خواهان تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران است و روزی دیگر نیز می‌گوید که ما سرنگونی و تغییر نظام جمهوری اسلامی را در برنامه داریم که از اول هم اصل همان تغییر حکومت بوده است، خاطر نشان کرد: ترامپ با خروج از برجام چندین هدف را در برنامه دارد که در راس آن همان تغییر حکومت است، اما چند مولفه در این هدف لازم است اول توقف روند پیروزی‌های انقلاب اسلامی در منطقه دوم توقف روند نفوذ روز افزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و  در نهایت توقف برنامه دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی.

وی ادامه داد: آمریکا با برنامه ریزی دقیق بر روی برجام روند تضعیف مرحله به مرحله را در سر داشت، ابتدا باید سیستم هسته‌ای نابود می‌شد و سپس سیستم دفاعی و موشکی و در نهایت زیر سلطه گرفتن کامل انقلاب اسلامی که از تمام دستورات آمریکا اطاعت پذیری داشته باشد و اگر هم لازم شد بتوان آن را به سرعت سرنگون کرد.

مظلوم گفت: این اهداف دشمن نیاز به برنامه ریزی دقیق داخلی دارد که آن‌ها نیز با تقویت شکاف بین مردم و نظام و ایجاد جنگ روانی و اعتراض در بستر داخلی با ایجاد تنش‌ها و اعتراضات، ایجاد فضای شک و تردید در بین مردم و ترس از سایه جنگ در ایران سعی در رسیدن به آن دارند که متاسفانه عوامل آن‌ها آگاهانه یا نا آگاهانه در داخل به این موارد دامن می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: سخن گفتن از تهدید و سایه جنگ در حالی است که آمریکا و اروپا از همان اول تشکیل انقلاب نیز تلاش‌های بسیاری در این زمینه انجام دادند از جمله؛ تهدید‌های آن‌ها علیه ایران، ترور‌های شخصیت‌ها، جنک تحمیلی و ...

مظلوم بیان داشت: ترساندن ایران از جنگ چیز خنده داری است، چیزی که به بایگانی سپرده شده است دوباره مطرح می‌شود. همه می‌دانند تا قدرت نظامی و موشکی وجود دارد هیچ سایه جنگی ایران را تهدید نمی‌کند چراکه این جنگ برای آن‌ها هزینه گزافی خواهد داشت و این هم برای آن‌ها قابل تحمل نخواهد بود.

وی عنوان داشت: اتفاقا با پیشرفت‌های داخلی ما و بالا بردن هزینه‌های جنگی برای آنهاست که سایه جنگ از کشور دور خواهد شد، حضور ما در سوریه و عراق و همجواری با اسرائیل است که بازدارنده است و با کاهش آن است که باید از جنگ ترسید. افرادی که تحلیل ارتباط و مذاکره با آمریکا را ارائه می‌دهند یا نمی‌فهمند یا عامل دشمن در داخل هستند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار ادامه داد: ما باید دوباره برگردیم به توان داخلی خودمان، هرکجا تکیه به خود کردیم آنجا موفق‌تر بودیم. راه دوم و حدت و انسجام است دشمن دنبال دوقطبی کردن مردم و مسئولین در سایه ایجاد اختلاف است که با تحلیل درست و بصیرت و حفظ وحدت این توطئه دشمن نیز خاموش خواهد شد.

در انتها فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی دریغ سرگرد پاسدار نعمتی، ستوان دوم پاسدار محمد جعفر مسکنی را به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج باقر العلوم علیه السلام در شهر ششتمد از توابع سبزوار معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.