اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1397 / کد مطلب: 12948 / نظرات: 0

مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی


تبیین و ترویج اندیشه های امام خمینی در جامعه ضروری است


تبیین و ترویج اندیشه های امام خمینی  در جامعه ضروری است   مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی بر تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام راحل در جامعه تاکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) انسجام ملی، دشمن‌شناسی و استکبار‌ستیزی را از عوامل حفظ و اقتدار انقلاب اسلامی دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی، محمد مهرنیا در آستانه  سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: تمامی کلام و سخنان امام (ره) برای ما یک رهنمود و الگوست که راه آینده نظام جمهوری اسلامی در آن به خوبی ترسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه مخالفت صریح با دشمنان و مستکبران از ویژگی‌های امام(ره) بود ادامه داد: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در آن زمان از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد می‌کرد و همواره خطر و تهدید استکبار جهانی را به کشورهای اسلامی گوشزد می‌کردند.

عضو شورای عالی سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه امروز استقلال، عزت و اقتدار کشور مرهون اندیشه‌های امام (ره) است، افزود: وحدت و همدلی مسلمانان همواره مورد تاکید حضرت امام(ره) بود.

مهرنیا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به سبب حرکت در مسیر اندیشه امام(ره) حاصل شد، گفت: اندیشه‌های امام(ره) تحولات سیاسی و بنیادین در جهان اسلام ایجاد کرد و حرکت در مسیر اندیشه‌های امام(ره) سبب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان شد.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) به محرومان جامعه توجه خاصی داشت و همواره در پی رفع مشکلات آنها در جامعه اسلامی بودند و همچنین حضرت امام به استقلال اقتصادی کشور و حمایت از کالای ایرانی تاکید داشتند.

مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی با اشاره به اینکه راهکار رفع مشکلات امروز جامعه، آشنایی با سیره، منش و اندیشه‌های امام(ره) است، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی کشور باید برای ترویج اندیشه‌های و افکار حضرت امام خمینی(ره) بیش از گذشته تلاش کنند.

مهرنیا ادامه داد: ترویج افکار و اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل جدید به ویژه جوانان و نوجوانان یک ضرورت است و همه آحاد جامعه باید وصیت نامه سیاسی عبادی امام(ره) را چندین بار مطالعه و به سفارش امام عمل نمایند.

وی گفت: وصیت نامه امام(ره) چراغ راه ما است و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما، دستگاه‌های فرهنگی ، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها نقش مهمی در تبیین و ترویج سیره امام(ره) دارند.

مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه یکی از نقشه‌های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تضعیف جایگاه ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی و پشتیبان انقلاب در بین نسل جوان است، افزود: ولایت فقیه راه و راهنمای حرکت امت اسلامی است و پیروی از آن انقلاب را از انحراف و فتنه دشمنان نجات می‌دهد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.