اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 آذر 1390 / کد مطلب: 1295 / نظرات: 0


"مهدی ترمئی "بخشدار ششتمد شد


مهدی ترمئی بخشدار ششتمد شد
 بالاخره بهادری بخشدار ششتمد که زمزمه رفتنش از بخشداری از سال گذشته بر زبان ها افتاده بود با ششتمدی ها خداحافظی کرد و ترمئی مدیر امور مالی فرمانداری که سابقه بخشداری مرکزی را در کارنامه خود دارد بخشدار ششتمد شد.
به گزارش سبزوار آنلاین  مدیر کل سیاسی استاندار خراسان رضوی که برای این تودیع و معارفه به ششتمد آمده بود گفت:  تغییر و تحول لازمه پویایی دستگاه های اجرایی است که خدمتگزاران در این راستا آمده اند و رفته اند، تغییر و تحول باعث پیشرفت می شود و جابجایی ها برای استفاده از تمامی ظرفیتها است.
رشید افزود: حکم آقای ترمئی برای بخشداری ششتمد از دیماه سال گذشته صادر شده اما به خاطر مسائل اداری و تدبیر فرماندار سبزوار اجرایش به تعویق افتاده که دوستان از تغییر و تحول متضرر نشوند.
وی با بیان اینکه روستائیان افراد صادقی هستند که در برخی اوقات بخشدار را سنگ صبور خود قرار می دهند و مسائل شخصی یشان را عنوان می کنند افزود: بخشداران باید محرم اسرار باشندو در جهت توسعه منطقه برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.
 وی به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: بخشدار جدید ششتمد مانند تمامی نیروهای وزارت کشور با قانونمندی و امانتداری در جهت مشارکت حداکثری مردم تلاش نماید.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار نیز در این مراسم گفت: جایگاه بخش ششتمد به عنوان یکی از قدیمی ترین بخش های سبزوار مورد توجه مسئولان شهرستان و استان بوده است به همین خاطر انتخاب مدیران این بخش با دقت خاص انجام می شود. وی بهادری را بخشداری اصولگرا و ترمئی را نیرویی را دارای سابقه ارزشمند در وزارت کشور برشمرد و افزود: بهادری تلاش های زیادی در مدت خدمتگزاری اش به مردم ششتمد انجام داده اما کارهای نیمه تمام زیادی در سطح بخش مانده که بخشدار جدید باید آنها را پیگیری نماید.
بهادری نیز در گزارش خود گفت: با توجه به عنایات مردم شرمنده آنها هستم که نتوانستم آنطور که باید و شاید خدمتگزار خوبی باشم.
 وی افزود: از اولین روزهای کاری ام در ششتمد سکونت خود را به این شهر آوردم که در غم ها و شادی ها ودر زمان مشکلات همچون کمبودآب شرب در کنار مردم باشم و امروز که روز پایانی خدمتم در این بخش است خاطرات خوبی با مردم دارم.
بخشدار سابق ششتمد اظهار داشت: برای همگرایی سطح بخش تلاش های زیادی شد در مراسم های مختلف زمینه حضور مردم را در مرکز بخش فراهم کردیم و برای نقش آفرینی و مدیریت شوراها فعالیت های زیادی صورت گرفت و در این مدت هیچگاه از ارتباط مستقیم با مردم دریغ نکردم ، در حوزه اجرایی سعی کردم مشکلات بخش را در سطح بخش حل کنم که در این راستا 300 جلسه برگزار کردیم .
وی افزود: هنگام ورود بنده  به ششتمد میزان برخورداری روستاها از آب شرب و راه روستایی از میانگین شهرستان پایین تر بود که در این مدت با همت مسئولان شهرستان و نمایندگان در این زمینه ها رشد قابل توجه ای داشتیم و از میانگین شهرستان هم بالاتر رفتیم همچنین در جهت تشکیل تشکل های مردم نهاد به ویژه تشکیل انجمن نخبگان بخش سعی کردیم که راه اندازی شرکت تعاونی زعفرانکارن بخش ششتمد نمونه ای از این تلاش ها می باشد.در حوزه بهداشت هم اقدامات اساسی فراوانی انجام شد که جمع آوری زباله های بیش از 90 درصد روستاها یکی از این اقدامات است. همچنین بیشترین جذب روحانی در مراسم های مذهبی را داشتیم و توانستیم 28 کانون فرهنگی مساجد را ایجاد نمائیم.
بخشدار جدید ششتمد نیز گفت: 20 سال بیش خدمت خود را از دهستان بیهق ششتمد به عنوان دهدار آغاز کردم و با این بازگشت امیدوارم که با همکاری مردم شاهد شکوفایی پتانسیل های این بخش باشیم. ترمئی مهمترین دغدغه مردم ششتمد را کمبود آب شرب عنوان کردو گفت: تعریض جاده ششتمد سبزوار، احداث سالن ورزشی و توجه ویژه به گردشگری و میراث فرهنگی از اولویت های کاری بنده است که امیدوارم  با کمک مردم ، شورا ها و تشکل های مردم نهاد بتوانیم اقدامات خوبی را شاهد باشیم .




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.