اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 خرداد 1397 / کد مطلب: 12950 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


حفظ مبانی فکری امام خمینی(ره) انقلاب را بیمه می کند


حفظ مبانی فکری امام خمینیره انقلاب را بیمه می کند سبزوارپیام - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) گفت: حفظ مبانی فکری حضرت امام (ره) سبب بیمه شدن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می شود.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم، یکشنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: بهترین بزرگداشت برای امام (ره) بررسی و تمسک به اصول فکری آن بزرگوار است.
وی با بیان اینکه افکار و اندیشه های امام (ره) گره گشای مشکلات اقتصادی،اجتماعی و سیاسی کشور است، اظهار داشت: مدعیان پیروی از امام باید همواره اصول فکری ایشان را مبنای عمل قرار دهند.
فرمانده سپاه سبزوار گفت: برخی امروز، دوران افکار و اندیشه های حضرت امام (ره) را تمام شده می دانند در حالی که باید افکار و اصول فکری امام مبنای جهت گیری های سیاست داخلی و خارجی قرار بگیرد.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: مسائل اقتصادی و سیاست خارجی مشکلات اساسی کشور است که راهکار آن در اصول فکری و بیانات حضرت امام (ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: تقویت خودباوری، اهمیت نگاه به درون، حمایت از محرومان،مردمی سازی اقتصاد، عدالت اقتصادی و اجتماعی، ضرورت قانونمداری و قاطعیت در مبارزه با مفاسد و ایمان به ایستادگی در سیاست خارجی از اصول فکری امام (ره) است.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: با توجه به مبانی امام می توان هر مشکلی را از سر راه انقلاب برداشت و دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.