اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 خرداد 1397 / کد مطلب: 12965 / نظرات: 0

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:


از اختلاف‌سلیقه، اختلاف عقیده نسازیم


از اختلاف‌سلیقه اختلاف عقیده نسازیم مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت : رسانه‌ها اجازه استفاده فرصت‌طلبان از نام و شهرتشان را ندهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان شب گذشته در «ضیافت اندیشه» اصحاب رسانه خراسان رضوی، به بیان دغدغه‌های سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی پرداخت و اظهار کرد: بسیج رسانه به دنبال استفاده از ظرفیت‌های رسانه برای بهبود هرچه بهتر رسانه‌های استان است، انتظار این است که بتوانند با رصد تحولات، پیش‌بینی مناسبی از اتفاقات آینده داشته باشد.

وی با بیان این‌که در بسیج رسانه، الگویی موفق در ارتباط با رسانه‌ها شکل گرفت، افزود: شاهد رشد قارچ گونه کانال‌هایی هستیم که شناسنامه و هویتی ندارند و بستر ایجاد رفتارهای غیراخلاقی می‌شوند، با توجه به حضور بیشتر نخبگان رسانه‌ای در این حوزه، باید به سمت محدود کردن فضا برای فعالیت این دسته فعالان مجازی برویم.
مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بداخلاقی‌هایی که امروز در فضای مجازی به خاطر اختلاف سلایق سیاسی وجود دارد که به اصل نظام ضربه می‌زند؛ هیچ رسانه‌ای حق ندارد برای رسیدن به اهداف سیاسی خود، اصل نظام و انقلاب را هدف قرار بدهد.
وی گفت: از اختلاف‌سلیقه، اختلاف عقیده نسازیم، همه در کشتی انقلاب هستیم و حرکت می‌کنیم، رسانه‌ها نباید اجازه دهند فرصت‌طلبان از نام، نشان و شهرت آنان استفاده کنند.
محمدیان با بیان این‌که این محافل، باید محافل همدلی و همراهی رسانه‌های استان باشد، اضافه کرد: امید است بسیج رسانه در سال 97 همچون سال گذشته با تلاش و همت دوچندان، اثرگذارتر باشد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.